Anton van Hussel Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) ik kan de laatste gangtag niet vinden ik ben ten einde raad ik heb alles na gezocht help me svp greets Anton Bewerkt: 22 april 2006 door Anton van Hussel Reageren
BaasB Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Ik weet niet of GTA San Andreas voor op de PC hebt, maar anders is SAMA een goed programma. Je kan alles zien wat je nog moet doen (dus welke Horseshoes je nog moet pakken, welke Oysters je nog moet pakken, welke tags je nog moet sprayen, enz. Veel succes ermee. (Met dank aan Ruurd31) EDIT: Sorry, ik had problemen met het uploaden (heb ik altijd ). Groeten BaasBart Bewerkt: 21 april 2006 door BaasB Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) waar kan ik hem downloaden? Bewerkt: 22 april 2006 door Anton van Hussel Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Ik upload hem wel ff voor je EDIT: ---------- Geupload: SAMA SAMA = San Andreas Missie Analyzer. Je kunt hem hier downloaden: http://rapidshare.de/files/15666615/SAMA.rar.html. MOcht je er echt niet uitkomen, dan upload je je savegame maar even. En dan pak ik ze voor je. Maar ik denk wel dat het zo lukt? Zo niet? Dan kun je ook altijd nog om hulp/tips vragen! Veel plezier ervan! Bewerkt: 21 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 21 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) oh die heb ik al gedownload maar ik snap niet hoe ik het er in moet zetten net als die onderzeer hoverbike star wars zwaard... dus help please Bewerkt: 21 april 2006 door Anton van Hussel Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) Anton van Hussel, Als je SAMA geopend hebt via Winrar, dan klik je op dat mapje met zo'n pijltje erbij. Dat zit helemaal links op je balk. Dan zoek je je savegame op die in San Andreas User Files (deze map staat in Mijn Documenten) staat. Dan klik je de juiste savegame aan. Als je hem geopend hebt, dan kun je ook kop tabbladen klikken. Je klikt op het tabblad "Map". Dan klik je bij Legend op "Pickup Items". Nu vink je Gang Tags not done aan. Dan komen er allemaal bolletjes in Los Santos. Waar een rood bolletje staat in Los Santos, die Gang Tag heb je nog niet overgespoten. Nu kun je het spel opstarten en erheen rijden. Ik denk wel dat het zo lukt. Lukt het niet? Dan kun je altijd nog een vraagje stellen! Succes Bewerkt: 21 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) hij wil de saves niet openen dan moet ik een programme kiezen waarme ik het moet openen en ik snap nooit hoe je je savegame moet plaatsen Bewerkt: 22 april 2006 door Anton van Hussel Reageren
BaasB Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) Wat is je vraag nou? Hoe je SAMA moet gebruiken, of hoe je een save game moet plaatsen? save games plaatsen doe je zo: Save-game Uploaden en ToevoegenKijk in welk slot je save game staat. (slot 1 t/m 8 ) Ga naar http://www.rapidshare.de . Druk op bladeren. Een ander alternatief is http://www.uploading.nl. Ga dan naar GTA San Andreas User Files. Meestal te vinden in de map mijn documenten. C:\Documents and Settings\*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files Je ziet nu een aantal bestanden staan met de .B extensie. Het cijfertje achter de letters "GTASAsf*" is het slot van de save game. Dus als jouw save game die je wilt gebruiken in slot 4 staat. Is het "GTASAsf4" Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map. Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen. Druk nu op Upload. Na het uploaden staat er onderaan de pagina een Download-Link en een Delete-Link. Selecteer de download link en kopier deze met rechtermuisknop -kopieren Of Ctrl-C. Plaats daarna je link in je aanvraag. Of doe het via de bijlage functie van het forum: Druk op bladeren. Ga naar GTA San Andreas User Files te vinden in de map mij documenten. Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map. Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen. Druk op Deze Bijlage toevoegen. Ga verder met je bericht. EDIT: Ik heb uitgevonden hoe SAMA werkt. Ik zal het proberen om het je stap voor stap uit te leggen. Stap 1: Download SAMA (Je kunt SAMA downloaden in die post van Ruurd31), en sla hem op in Mijn Documenten. Stap 2: Ga naar Mijn Documenten, en open het WinRAR bestand SAMA. Dan krijg je als het goed is deze 4 bestanden te zien: Klik dan op die onderste (sama.exe). Stap 3: Je ziet nu als het goed is dit: (klik op dit plaatje om het te vergroten) Klik dan op het mapje waar die groene pijl naartoe wijst. Dan krijg je je save games te zien. GTASAsf1.b, GTASAsf2.b, GTASAsf3.b, GTASAsf4.b, GTASAsf5.b, GTASAsf6.b, GTASAsf7.b, GTASAsf8.b. Kies dan jouw save game. Hoe weet je welke save game van jou is? Dat weet je zo: Als je bij GTA SA op load game klikt, werkt het van boven naar beneden: De save game die helemaal boven aan staat, heet GTASAsf1.b, de save game die daaronder staat heet GTASAsf2.b, enz. enz. Stap 4: Je ziet nu als het goed is dit: (klik op dit plaatje om het te vergroten) Klik dan op 'map' (waar die gele pijl naartoe wijst). Dan zie je als het goed is dit: (klik op dit plaatje om het te vergroten) Vink dan 'Gang Tags Not Done' aan, en je zult op de kaart alle plekken (aangegeven met rode bolletjes) zien, waar je de gang tags nog moet sprayen. Veel succes. Groeten BaasBart Bewerkt: 22 april 2006 door BaasB Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) GTASAsf1.bnou hier istie danhelp me please Bewerkt: 22 april 2006 door Anton van Hussel Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) Ik kijk er wel even voor je in! Dan vertel ik zo waar die laatste tag zit --- Gevonden: Laatste gang-tag in Los Santos Kijk eens: Bij de rode stip, bevind zich de laatste gangtag. Het plaatje laden duurt best lang. Daarvoor zul je even geduld moeten hebben. -- Hier zijn nog 2 plaatjes van waar de tag zit: --- Voor de vergrotere versie van de plaatjes, moet je hier even kijken. Veel plezier en succes Anton van Hussel!!! Bewerkt: 22 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanks ik zag hem een keer uit de verte en dan zag ik al groen dus thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanks oh ja en de beloning een tec 9 en ak47 een sawn off shotgun en een molotov cocktail in de keuken van the jonson house Bewerkt: 22 april 2006 door Anton van Hussel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.