Yohan Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik vind dit een zeer vette render, wederom ben ik niet blij met de tekst hopelijk word ik daar nog beter in... , Note: bewust niet ingeblend, groene border Raten maar.. ? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) Te gek man! Die bladjes met drop shadow en de tekst gewoon helemaal geweldig. Alleen er hade wel iets meer blaadjes gekunt. 8/10 Bewerkt: 22 april 2006 door gta ripper Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Je hebt weer eens een leuke sig gemaakt, Yohan. Maar ik heb het gevoel dat je bij elke signature de render te donker maakt. Dan kan je bijvoorbeeld ook dit doen: Duplicate de render layer, doe een gaussian blur van 3 px en zet de blending mode op lightnen of screen. Dan heb je een mooie heldere render. Ik geef jou signature een 7,6/10. Reageren
Yohan Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik vond hem net donker genoeg, ik houd nie zo van die heldere renders... Verder denk ik dat je scherm te donker staat aangezien jij alles altijd te donker vind.. Reageren
Slimm Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Aparte sig Yohan! De achtergrond is een beetje leeg maar de blaadjes maken dat weer goed! Alleen net als bij je andere Sig's, is de render uitgerekt, als je een render verkleint gebruik dan ctrl+shift 8/10 Reageren
Yohan Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ow ik dacht alleen shift hehe.. :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.