Froodooo Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Zozo, weer een meesterwerkje afgeleverd, Synchro... Mooie, heldere achtergrond, maar ook weer goed voor de render, want die komt er toch ook weer mooi uitspringen. De render heeft een goed kwaliteit en is goed ingeblend, misschien had hij bij het hoofd nog een heel klein beetje ingeblend kunnen worden. Ik moet wel zeggen dat ik niet niet zo mooi vind dat het aan de linkerkant van de Sig zo druk is. Dat hangt niet goed samen met bijvoorbeeld de rechterkant, waar het wat rustiger is. Dat is een klein minpuntje, maar dat maakt de rest van de Sig wel weer goed! Cijfers Achtergrond: 8 Kleuren: 8.3 Render: 8.7 Effecten: 7.5 Tekst: 8 Originaliteit: 8.3 Algehele indruk: 8 Eventuele bonus: 0.4 Nice job, Synchro, je krijg een 8.5. KUTGW! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Zozo, weer een meesterwerkje afgeleverd, Synchro...Mooie, heldere achtergrond, maar ook weer goed voor de render, want die komt er toch ook weer mooi uitspringen. De render heeft een goed kwaliteit en is goed ingeblend, misschien had hij bij het hoofd nog een heel klein beetje ingeblend kunnen worden. Ik moet wel zeggen dat ik niet niet zo mooi vind dat het aan de linkerkant van de Sig zo druk is. Dat hangt niet goed samen met bijvoorbeeld de rechterkant, waar het wat rustiger is. Dat is een klein minpuntje, maar dat maakt de rest van de Sig wel weer goed! Cijfers Achtergrond: 8 Kleuren: 8.3 Render: 8.7 Effecten: 7.5 Tekst: 8 Originaliteit: 8.3 Algehele indruk: 8 Eventuele bonus: 0.4 Nice job, Synchro, je krijg een 8.5. KUTGW! Ben het helemaal met je eens Froodooo! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.