Ricardo(Killer) Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 jongnes willen jullie asjeblieft een kaart vor mij zoeken waar dat je allemaal ziet waar alle wapens liggen nou tenminste de rocket moet ik egt ff hebben maar anderen wapens mogen er ook wel bij alvast bedankt Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Op WikiGTA hebben ze een hele pagina vol met wapens, en ook per wapen een kaartje erbij waar je de wapens kunt vinden. Die pagina met al die wapens vind je hier. Dan zijn er 2 Rocket Launchers, dat zijn deze 2: Rocket Launcher Heat-Seeking Rocket Launcher Op elke pagina staat ook weer een kaartje van de vindplaatsen van de Rocket Launchers! Veel succes met schieten! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Hey Ricardo. Je kan altijd een kijkje nemen op WikiGTA. Ik heb de pagina gepakt waar je de vindplaatsen van allerlei wapens kunt bekijken. Hier is de pagina: Klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.