~Mario~ Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik moet die lastige Quary missies nog doen, de laaste missie daarvan lukt me niet.Als ik dezer missie haal heb ik het spel 100% uitgespeeld.Iemand tips? Reageren
Scooter Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 eyz, wat lukt er precies niet? btw: altijd van tevoren je route bepalen waar je langs gaat. zo heb je altijd wel tijd genoeg.. grtz, Cesar SA Reageren
~Mario~ Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Nou dat lijk en die motor in die bak gooien! Reageren
Kraay Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Dat is toch niet zo moeilijk? Eerst rijd je met die soort bulldozer dat lijk+motor in die rode cirkel. Dan ga je in de kraan zitten en dan kun je ze zo in de bak takelen. En dan moet je gewoon zéér voorzichtig naar het water rijden Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Je gaat dus eerst dat lijk + de motor in de cirkel zetten. Stap in de kraan en takel deze in de dumper. Rij voorzichtig naar het water toe, maar pas op voor de andere autos. Beuken ze je Dumper te veel dan vallen het lijk en de motor van de Dumper en heb je missie failed. Ben je bij het water, dan kieper je het lijk en de motor het water in. Mission Passed! Succes. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) Ik heb ook nog wel wat tips. Probeer het lijk en de moter, niet over heuvels heen te schuiven. Ze komen snel vast in randjes en zo verlies je veel tijd. Probeer wel alles zo goed omgenlijk over rechte stukken te doen. Als je de missie gestarten bent. Kun je het beste met een motor naar beneden gaan. Zet dit voertuig vlakbij de rode marker neer. Dan hoef je niet dat hele stuk omhoog te rennen, naar de kraan. Als je het lijk + moter bij de marker hebt gegooit. Probeer met je Dumper (voertuig waar je lijk + moter op gooit) niet over stenen heen te rijden. Nu kunnen de Moter + lijk) makkelijk vallen van je Dumper. Nu gaat d emissie verloren. Laat wat van je horen, als je de missie gehaald hebt! Bewerkt: 22 april 2006 door Ruurd31 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Yep het is me eindelijk gelukt! Bedankt voor de tips! Nu moet ik alleen nog maar 4 hidden sprays! Bewerkt: 23 april 2006 door searagent Reageren
sarwish Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Er is een politie agent vermoord. Je moet met de Dozer de Politie man naar een aangegeven plaats duwen. Daarna moet je ook nog de politiemotor naar de aangegeven plaats duwen. Als je hiermee klaar bent , stap je in de kraan. En dan pak je motor en de lijken op met de kraan. Hoe de kraan werkt wordt aangegeven als je in de kraan zit. Je moet de motor en het lijk in de bak van de Dumper plaatsen. De Dumper staat naast de kraan. Daarna moet je voorzichtig met de Dumper naar de Quarry uitgang rijden. Daarna rij je over de snelweg. (kijk uit dat de auto's je niet raken) Daarna rij je met de achterkant naar het water toe. Gebruik de R3 toets om de motor en het lijk in het water te gooien. Kijk uit dat je niet met de Dumper het water in rijdt. Dit alles moet binnen 8 minuten gebeuren. Beloning $10.000, Reageren
~Mario~ Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik heb deze missie nu allang gehaald!!!!!!!!!!!!!!! En ik speel hem op de xbox. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 bij mij is het als ik de dumper omhoog moet rijden valt dat lijk eraf ik heb hem op de PS2 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 bij mij is het als ik de dumper omhoog moet rijden valt dat lijk eraf ik heb hem op de PS2Belangrijke tip: raak de rechter analoge stick pas aan als je het lijk en de motor moet dumpen. Deze stick bestuurt namelijk de bak (omhoog en omlaag). Zolang je nergens tegenaan botst is er niets aan de hand en kan je gewoon zo hard en zo schuin rijden als je wilt alles blijft netjes in je bak liggen. Het gaat pas fout als je de bak laat kantelen of als je ergens tegenaan botst. Succes. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 bij mij is het als ik de dumper omhoog moet rijden valt dat lijk eraf ik heb hem op de PS2Belangrijke tip: raak de rechter analoge stick pas aan als je het lijk en de motor moet dumpen. Deze stick bestuurt namelijk de bak (omhoog en omlaag). Zolang je nergens tegenaan botst is er niets aan de hand en kan je gewoon zo hard en zo schuin rijden als je wilt alles blijft netjes in je bak liggen. Het gaat pas fout als je de bak laat kantelen of als je ergens tegenaan botst. Succes. ik maakte gewoon rustig de bocht in de quarry en toen viel de motor eruit Reageren
ceejee Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 heb je savegame voor quary ??? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Kijk eens naar de datum van de eerste post Ik denk dat de topicstarter allang antwoord heeft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.