~Mario~ Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik heb een probleem Met het progrmma spybot. Iedere keer vindt hij een proggramma: Ysearch tech Ysb, een soort van spyware geloof ik. Maar waarom kan het niet worden verwijdert? Reageren
Little Mister Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) Dan moet je eens proberen van als je je computer opnieuw opstart dat Spybot je computer helemaal scant. Dan gaat het wel weg, in iedergeval dit is wel bij mij zo. Bewerkt: 22 april 2006 door Little Mister Reageren
~Mario~ Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Nee maar dan staat er weer 1 probleem kan niet worden gerepareert. Het blijft maar terugkomen, hoe kan dat eigenlijk? Reageren
ikt Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Start je Pc in veilige modus op. Scan dan. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik heb het probleem het kan nietworden verwijdert omdat het bestand zich nog niet in het geheugen bevindt, hoe kan dat? Reageren
ikt Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Dat virusje/spyware heeft zich in jouw geheugen genesteld. Start maar op in de Veilige Modus. Dan moet het lukken. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Hoe moet ik in in veilige modus opstarten dan? Reageren
ikt Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Meteen als je opstart F8 doen , dan kies je de Veilige modus. Nu start hij ''veilig'' op": hij start geens applicaties op die normaal opstarten, dus ook het virus/spyware. Nu scan je de computer met alle scanners die je hebt. Klaar Reageren
~Mario~ Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Nou dat Y SEARCH TECH.YSB blijft er gewoon in zitten. Kan het nog kwaad doen op mijn computer? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik heb even gegoogled: Franse site Van Frans naar Engels vertaalde site Het probleem is daar opgelost, dus lees maar, misschien lukt het. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Sorry maar ik snap daar echt niets van!!!!!!!!!!!!!!! En ik gebrui k spybot en adware op mijn computer! Is dat goed genoeg om me computer te beschermen? Reageren
-Roy- Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ga eens met Hitman pro scannen. Die zoekt al het spyware op en dan verwijderd die ze. Dan heb je er geen last meer van. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Nee ik vraag alleen als adware en spybot goed genoeg is? Reageren
-Roy- Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Voor een groot deel wel maar, er zijn er altijd een paar die ze niet herkennen. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ooh oke want dat zijn nu dus de enigste programma,s die ik op me computer gebruik.Ik had eerst Avg free eidtion. Maar ik heb die verwijderd.Is dat ook goed? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.