ikt Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 ik weet het al, je kan alle verdachte+ongewenste software verwijderen via configutatiescherm>''Software''. Makkelijk zat. Daarna scan je j PC nog een keer. Klaar Reageren
-Roy- Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Dat is beslist niet waar. Als ik mijn pc vol heb staan met spyware, staat dat echt niet in de softwarelijst. Dat doen ze met opzet omdat het dan veel te gemakkelijk word om het weg te gooien. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Maar heb ik Avg nog nodig dan? Edit;Elke keer krijg ik zo,n tekentje op de startbalk van uw pc loopt mogelijk een beveiligingsrisico. Hoe kan ik dat weghalen.Want ik gebruik toch adware enzo! Bewerkt: 23 april 2006 door searagent Reageren
ikt Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Je hebt je Firerwall/Virusscanner uitstaan, of je virusscanner is niet up to date Maar bij mij verschijnt dat ook steeds als ik de pc opstart, maar dat gaat meteen weg, mijn virusscanner wordt een beetje erg laat herkend Reageren
~Mario~ Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Ooh oke, ik hoop dat ik er wat aan heb, anders koop ik binnenkort toch maar Norton denk ik? Bewerkt: 23 april 2006 door searagent Reageren
-Roy- Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Virussen komen haast niet meer voor, het is meestal spyware. Ik heb nooit een virusscanner gebruikt en ik heb ook nog nooit een virus gehad. Als je al een virusscanner wilt hebben is Norton wel aan te raden. En ad-aware is geen virusscanner maar een spywarescanner. Dus het is niet zo gek dat jouw pc zegt dat er een beveiligingsrisico is. Bewerkt: 23 april 2006 door royboyvdv Reageren
~Mario~ Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Wat is nou eigenlijk gevaarlijker spyware of virussen? Reageren
ShortY- Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Wat is nou eigenlijk gevaarlijker spyware of virussen? Dit ligt eraan, kijk spyware is meestal gevaarlijker als je belangrijke informatie op jouw pc hebt staan, bijvoorbeeld jouw adres, daar is spyware het meeste op uit, want meestal willen ze met spyware bereiken, dat ze jouw persoonlijke informatie krijgen. Want dan kunnen ze reclame naar je toe sturen. ---------- Met virussen willen ze tegenwoordig bereiken, dat jouw pc schade krijgt, of ze willen het gewoon rottig voor jou maken als je achter je pc zitten, zo zijn er kwaadaardige virussen, die bijvoorbeeld gewoon echt jouw software "kapotmaken", en zo zijn er ook "goedaardige" virussen, die bijvoorbeeld het gewoon irritant achter je pc maken, bijvoorbeeld dat je de startbalk niet meer ziet. ---------- Er zijn ook niet alleen virussen en spyware, er zijn ook trojans, die worden in de programma's "gesmolten" als het ware, en ze voeren dan een stukje ongewenste code uit.Zoals het installeren van spyware of keyloggers en dat soort gore dingen. ---------- Hier geef ik nog wat kleine textbestandjes vol met informatie over spyware en trojans en dat soort gespuis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.