$$ryder$$ Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) is dit geintje of hiet wat gebeurt. ik was aan het rond lopen en kwam een winkel tegen met planken er voor er stond boven salon. ik reed naar de in wilowood en ik zag weer dat teken die zuurstok op de winkel staan. wat is er met die andere winkel gebeurt ??fotos kan ik er niet in zetten Bewerkt: 22 april 2006 door $$ryder$$
Le MrG Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 ZOU JE OOK MISSCHIEN JE CAPS LOCK UIT WILLEN ZETTEN EN NORMAAL GAAN WILLEN TYPEN, IK SNAP ER GEEN HOL VAN !
Little Mister Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Wat?! Oude kapper nieuwe kapper? Volgens mij veranderd er helemaal niks aan die kappers zaken. Ik heb er nooit iets van gemerkt. En upload je screen gewoon via imageshack.us en doe dan de link thumbnail voor forums.
$$ryder$$ Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Wat?! Oude kapper nieuwe kapper? Volgens mij veranderd er helemaal niks aan die kappers zaken. Ik heb er nooit iets van gemerkt. En upload je screen gewoon via imageshack.us en doe dan de link thumbnail voor forums. hoe werk dat igmachk of zo iets dan Wat?! Oude kapper nieuwe kapper? Volgens mij veranderd er helemaal niks aan die kappers zaken. Ik heb er nooit iets van gemerkt. En upload je screen gewoon via imageshack.us en doe dan de link thumbnail voor forums. hoe werk dat igmachk of zo iets dan zal ff mooie goeie fotos maken en er neer zetten komt in orde
Little Mister Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Het is imageshack -.- jezus... In iedergeval, je gaat naar die site je doet dan bladeren, je zoekt je plaatje op je computer. Dan upload je hem, dan kopieer je de link van thumbnail for forums.
Pietje II Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) - Als eerste ga je naar Imageshack.us - Klik vervolgens op 'Bladeren'. Selecteer dan welk plaatje je wilt uploaden. Maar let op; het plaatje mag niet zwaarder zijn 1024 Kb. - Klik vervolgens op 'host it'. Nu gaat Imageshack jouw plaatje uploaden. Wanneer dat gebeurd is, zul je een aantal links zien staan. Kopieer de link 'Hotlink for forums (1)'. - Plak daarna jouw link in jouw bericht die jij hier op het GTAForum wilt plaatsen, en voila, jouw bericht bevat een afbeelding! Begrijp je het nog niet helemaal, dan verwijs ik jou naar het GTAForum HelpDesk, en welteverstaan naar het gedeelte hoe je een plaatje moet uploaden. (Scrol wel ietjes naar beneden.) Veel succes verder! Bewerkt: 22 april 2006 door Pietje //
Scooter Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) eyz, ik heb wel eens hoe $$ryder$$ het noemt, een soort rond draaiende zuurstok achtige paal gezien. maar met wel meer spellen heb je dat bij kappers. mischien is dat gewoon een herkennings teken voor een kapper? zoals je in Nederland wel eens een schaar boven een kapperszaak ziet? ik weet het niet. grtz, Cesar SA Bewerkt: 22 april 2006 door Cesar SA
nick11123 Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 dat draaiende zuurstok dat hoort dat heb ik ook een keertje in het echt gezien daar is volgens mij niks bezonders aan maar Salon dat hoort ook boven een kapperzaak:Kappersalon
$$ryder$$ Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 ja oke maar het is het zelfede als bij de kaper van Old Reece. volgen mij is dat de oude winkel van Old Reece maar wat is daar gebeurt er zitten alemaal planken voor en zo .het zit naast de binco in coton kan ff iemand fotos maken voor mij ik weet egt niet hoe ik ze op deze site krijg sorie
Sa_bulldog Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Bij alle kapper zaken zijn weer andere kappers maar heb nog nooit gezien dat ik bij de zelfde kapper kwam dat er een andere was
$$ryder$$ Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) de fotos komen zeer binnen kort hier zijn ze oude winkel die naast de binco nieuwe winkel Bewerkt: 22 april 2006 door $$ryder$$
nick11123 Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) ik weet het niet maar volgens mij is dit geen Easter Egg het is gewoon een verlaten kapper zaak maar die zuurstok ding staat er gewoon nog boven op,en dat Barber Shop bordje dat staat er ook nog dat kan je in het echt ook wel eens zien dan staat er een pand die verlaten is maar de logo staat er nog op volgens mij is dat gewoon om het spel een beetje realistischer te maken Bewerkt: 22 april 2006 door nick11123
Little Mister Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Hoe weet je trouwens dat hij "nieuw" is? Dat zijn gewoon 2 verschillende kapperszaken, en 1 daarvan is gewoon een beetje kapot of zo.
Flame^ Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 In een stad mogen toch wel meerdere kappers zijn + van hetzelfde bedrijf/merk etc ? Buitendat absoluut geen EE en dit heet het Easter Egg Forum.
Recommended Posts