Talietje Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 is er een tut over game maker in het nederlands? of wilt iemand die a.u.b. maken? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 is er een tut over game maker in het nederlands?of wilt iemand die a.u.b. maken? Dit hoort niet bij graphics maar bij Games fora. Reageren
Talietje Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 is er een tut over game maker in het nederlands?of wilt iemand die a.u.b. maken? ik wacht op een antwoord! ik wil dolgraag een spel maken!!! Reageren
Slimm Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 >>> Door slimm: Moved to Computer forum<<< Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Hier een zooitje tutorials voor gamemaker. Met dit heb ik het ook geleerd. Veel succes, Greetz Wazuup Reageren
Talietje Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Hier een zooitje tutorials voor gamemaker. Met dit heb ik het ook geleerd. Veel succes, Greetz Wazuup ik kan niet echt engels. ik zal anders zeggen welk spel ik precies wil maken zoals dit spel: (enkele screenschots:) dat is het spel spy fox, zo een soort spel wil ik graag maken. En graag een tut in het nederlands of een cursus!! Reageren
Follow Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Een engelse tut kan je vertalen, via google moet je translation zoeken, en de eerste is al goed Reageren
Talietje Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Een engelse tut kan je vertalen, via google moet je translation zoeken, en de eerste is al goed ah.. maar toch is het nog niet de juiste tut die ik nodig heb denk ik, ik geraak maar niet aan zo een tut! Spel dat ik wil maken: Een interactieve tekenfilm vol avontuur! Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 (bewerkt) Dit is ongeveer wat je wilt denk ik. Je kan het openen en dan een beetje kijken hoe dat gedaan is enzo. Veel succes, een tut zal er wel niet zijn. Greetz Wazuup Edit: Owja nog een plaatje anders weet je natuurlijk niet wat je download: Bewerkt: 25 april 2006 door Wazuup Reageren
Talietje Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Dit is ongeveer wat je wilt denk ik. Je kan het openen en dan een beetje kijken hoe dat gedaan is enzo. Veel succes, een tut zal er wel niet zijn.Greetz Wazuup Edit: Owja nog een plaatje anders weet je natuurlijk niet wat je download: thinx wazuup edit: ik heb het net gedownload en ik geraak erniet aan uit. het is een winzip bestand ik bekijk het en er staat alleen maar japanse of chinesche taal, is dat misschien de cursus, ik begrijp niet echt goed wat je me geeft. sorry :$ Bewerkt: 26 april 2006 door tallex Reageren
Samurai Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Uhm, jij gaat nooit zo een spel kunnen maken. Dit omdat je 1)Een superbeginneling bent 2)Eerst veel ervaring nodig hebt Reageren
Talietje Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Uhm, jij gaat nooit zo een spel kunnen maken. Dit omdat je 1)Een superbeginneling bent 2)Eerst veel ervaring nodig hebt geeft niet ik wil het leren, zelfs heel graag en ik weet al een goeie website hoe je tuts of cursussen vertaalt! nogmaals tut dat ik zoek: Een interactieve tekenfilm vol avontuur! Bewerkt: 26 april 2006 door tallex Reageren
Matiscus Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 @Samuria: Hou zulke opmerkingen even voor jou. Hij vraagt alleen maar achter Tutorials... Het is best moeilijk om zo iets in elkaar te steken. Ik weet zelf niet hoe ik er zou moeten aanbeginnen. Probeer even google om nog meer informatie te vinden. Ik hoop dat het jou lukt, Met vriendelijke Groet, Matiscus. Reageren
Talietje Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) @Samuria: Hou zulke opmerkingen even voor jou. Hij vraagt alleen maar achter Tutorials... Het is best moeilijk om zo iets in elkaar te steken. Ik weet zelf niet hoe ik er zou moeten aanbeginnen. Probeer even google om nog meer informatie te vinden. Ik hoop dat het jou lukt, Met vriendelijke Groet, Matiscus. ik heb google al geprobeert, maar helaas: weet er echt niemand zo een tut zijn?? Bewerkt: 26 april 2006 door tallex Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Dit is ongeveer wat je wilt denk ik. Je kan het openen en dan een beetje kijken hoe dat gedaan is enzo. Veel succes, een tut zal er wel niet zijn. Greetz Wazuup Edit: Owja nog een plaatje anders weet je natuurlijk niet wat je download: thinx wazuup edit: ik heb het net gedownload en ik geraak erniet aan uit. het is een winzip bestand ik bekijk het en er staat alleen maar japanse of chinesche taal, is dat misschien de cursus, ik begrijp niet echt goed wat je me geeft. sorry :$ Ik kan het niet uitproberen omdat ik geen game-maker meer heb. Kan iemand anders ff kijken wat zijn probleem is? Je moet dat bestand uiteraard met gamemaker openen. Bewerkt: 26 april 2006 door Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.