Spike Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2004 ik weeet voor 99% zeker dat die ook weer van de partij iswat is jullie info voor dit! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2004 de kans is inderdaad groot omdat al bekend is gemaakt dat de hunter terug komt maar veder is er nog niks los gelaten over het leger door R* zover ik weet. In een ander topic hebben we het al eens gehad over een legerbasis in Sa maar dat is al een tijd terug en dat liep op een gegeven moment uit op een discusie of er wel of geen ufo's in Sa zouden komen :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 4 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 de kans is inderdaad groot omdat al bekend is gemaakt dat de hunter terug komt maar veder is er nog niks los gelaten over het leger door R* zover ik weet.In een ander topic hebben we het al eens gehad over een legerbasis in Sa maar dat is al een tijd terug en dat liep op een gegeven moment uit op een discusie of er wel of geen ufo's in Sa zouden komen :blink: wow ufo`s hahah wat dom van die gast om dat te zeggen :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
webbes Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 nou die gast kan lezen en hoezo dom ik heb gezegt dat er misschien wel een area 51 zou zijn want dat gerucht gaat eronder op engelse forumS en area 51 bestaat uch uche niet en daar zouden dan wel eens ufo's kunnen zijn maar dat is dom maar het was ook maar een idee en bovendien hebben ze daar nog veel meer geheime dingen en dat zou een leuk item zijn voor in het spel en waar ligt die bases dan????? vlakbij las vegas in de woestijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 wat zegt Qdude nou? we weten het nog niet,maar ik hoop dat de army base 3X zo groot als die van VC word Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 wat zegt Qdude nou?we weten het nog niet,maar ik hoop dat de army base 3X zo groot als die van VC word ik zeg alleen maar dat zeker is dat de hunter terug komt en veder nog niks bekend is gemaakt over of er wel of niet een leger of legerbasis komt. Oja ik heb nog eens zitten nadenken en ik denk eigenlijk niet dat er een legerbasis komt omdat er een vliegdekschip in de haven ligt van San Fierro en daar staat de volgende hint bij: Who seem to like being stationed in San Fierro? Wonder Why? ik denk dat ze hier mee bedoel dat het leger daar zit voor zeer gevaarlijke mensen die niet te stoppen zijn door de politie of FBI (ra ra wie zo dat nou toch zijn?) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 hahaha ik denk zeker dat er een leger basis komt, je moet t zo zien, bijna alle goede dingen uit vice city komen terug plus wat extra's Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 Hopelijk kan je nu ook een aantal missies doen bij het legen. Dat je een echte soldaat bent en dus estafette gedoe moet gaan doen, en allemaal trainingen en natuurlijk het schieten hopelijk is dat dit keer iets leuker als in VC. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 Met wel vet zijn als je heel diep in de woestijn gaat ineens area 51 ziet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 asjeblieft hou op over area 51 anders gaan mensen het hier zometeen weer over aliena ufo's en andere troep hebben... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 Science fiction sucks! Vind ik, allemaal nep en dus niks aan, iets wat totaal niet in SA hoort Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2004 (bewerkt) Ik vind dat Alien gedoe ook nep, maar Area 51 is zekers niet nep. Het zou pas echt zijn als je steeds neergeschoten wordt terwijl je de basis in wil gaan, dat is in het echt ook zo... Bovendien hoef je als maker van een vrij realistisch spel dan niet in te gaan op die Alien-crap... Het is wel vrij irritant als je vaak wordt neergeschoten. <_< Bewerkt: 5 oktober 2004 door Melchior Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2004 he jongens area51 past helemaal niet bij gta sa hoe op man met die troep :angry: . ontopic!: uum ik hoop niet dat het de zelfde tank is uit vc en gta3. als je een mooie pakt pak ik die tank uit call of duty united offensive die moet in sa komen z`n soort tank! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2004 In gta3 was er ook een ghosttown , rockstar zal altyd wel iets creatief vinden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2004 Ghosttown was aanwezig om practische redenen, niet als easteregg. Ghosttown was voor het afspelen van de intro van GTA III. Ontopic: Over de armybase: Ik heb geen armybase gezien op de kaart, maar wel een vliegdekschip B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts