Jump to content

Army Base!

Spike

Recommended Posts

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Spike

9

• Q Dude

5

• MightyDuck

2

• loempiaman

2

de kans is inderdaad groot omdat al bekend is gemaakt dat de hunter terug komt maar veder is er nog niks los gelaten over het leger door R* zover ik weet.

In een ander topic hebben we het al eens gehad over een legerbasis in Sa maar dat is al een tijd terug en dat liep op een gegeven moment uit op een discusie of er wel of geen ufo's in Sa zouden komen :blink:

Delen op andere websites

de kans is inderdaad groot omdat al bekend is gemaakt dat de hunter terug komt maar veder is er nog niks los gelaten over het leger door R* zover ik weet.

In een ander topic hebben we het al eens gehad over een legerbasis in Sa maar dat is al een tijd terug en dat liep op een gegeven moment uit op een discusie of er wel of geen ufo's in Sa zouden komen :blink:

wow ufo`s hahah wat dom van die gast om dat te zeggen :huh:

Delen op andere websites

nou die gast kan lezen

en hoezo dom

ik heb gezegt dat er misschien wel een area 51 zou zijn want dat gerucht gaat eronder op engelse forumS

en area 51 bestaat uch uche niet en daar zouden dan wel eens ufo's kunnen zijn

maar dat is dom

maar het was ook maar een idee en bovendien hebben ze daar nog veel meer geheime dingen en dat zou een leuk item zijn voor in het spel

en waar ligt die bases dan????? vlakbij las vegas in de woestijn

Delen op andere websites

wat zegt Qdude nou?

we weten het nog niet,maar ik hoop dat de army base 3X zo groot als die van VC word

ik zeg alleen maar dat zeker is dat de hunter terug komt en veder nog niks bekend is gemaakt over of er wel of niet een leger of legerbasis komt.

Oja ik heb nog eens zitten nadenken en ik denk eigenlijk niet dat er een legerbasis komt omdat er een vliegdekschip in de haven ligt van San Fierro en daar staat de volgende hint bij: Who seem to like being stationed in San Fierro? Wonder Why?

ik denk dat ze hier mee bedoel dat het leger daar zit voor zeer gevaarlijke mensen die niet te stoppen zijn door de politie of FBI (ra ra wie zo dat nou toch zijn?)

Delen op andere websites

Hopelijk kan je nu ook een aantal missies doen bij het legen.

Dat je een echte soldaat bent en dus estafette gedoe moet gaan doen, en allemaal trainingen en natuurlijk het schieten hopelijk is dat dit keer iets leuker als in VC.

Delen op andere websites

Ik vind dat Alien gedoe ook nep, maar Area 51 is zekers niet nep.

Het zou pas echt zijn als je steeds neergeschoten wordt terwijl je de basis in wil gaan, dat is in het echt ook zo...

Bovendien hoef je als maker van een vrij realistisch spel dan niet in te gaan op die Alien-crap...

Het is wel vrij irritant als je vaak wordt neergeschoten. <_<

Bewerkt: door Melchior
Delen op andere websites

he jongens area51 past helemaal niet bij gta sa hoe op man met die troep :angry: .

ontopic!: uum ik hoop niet dat het de zelfde tank is uit vc en gta3.

als je een mooie pakt pak ik die tank uit call of duty united offensive die moet in sa komen z`n soort tank! :D;)

Delen op andere websites

Ghosttown was aanwezig om practische redenen, niet als easteregg. Ghosttown was voor het afspelen van de intro van GTA III.

Ontopic: Over de armybase: Ik heb geen armybase gezien op de kaart, maar wel een vliegdekschip B)

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...