Jump to content

Army Base!

Recommended Posts

Geplaatst:
Ghosttown was aanwezig om practische redenen, niet als easteregg. Ghosttown was voor het afspelen van de intro van GTA III.

Ontopic: Over de armybase: Ik heb geen armybase gezien op de kaart, maar wel een vliegdekschip B)

wel jammer als de armybase er niet is :(:(:(:(

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Spike

9

• Q Dude

5

• MightyDuck

2

• loempiaman

2

Geplaatst:

Hoe bedoel je om de intro te spelen , is het daar waar die bank wordt overvallen enz?

Geplaatst:

ja dat klopt maar je kan er niet komen en als je het toch ooit eens zou lukken dan zak je door de vloer <_<

Geplaatst:

je had geloof ik ook zo'n mod waardoor je in Ghosttown kon lopen....maar heb je nix aan er is geen hol te doen

Geplaatst:
mischien is er wel een army base bij las venturas

kan, maar denk het niet past niet echt bij lv :o

Geplaatst:

ik heb nog steeds geen woestijn gezien... en ik vind dat net als vele andere een mooie plaats om een legerbasis neer te zetten dus het kan nog mensen. Alleen ik denk zelf dat de legerbasis die carrier moet voorstellen.

Geplaatst:
ik heb nog steeds geen woestijn gezien... en ik vind dat net als vele andere een mooie plaats om een legerbasis neer te zetten dus het kan nog mensen. Alleen ik denk zelf dat de legerbasis die carrier moet voorstellen.

dan is het sucks kan je maar alleen op landen niet. en ja woestijn ja ja ummm nee zie daar ook niet echt een legerbase staan. :o

Geplaatst:

ik vind het wel een goeie plek beetje afgelegen net zoals VC was ook afgelegen

Geplaatst:

Laten we even reëel blijven: Wat was er nu feitelijk te doen bij de legerbasis in GTA VC?

Je kon de hunter ophalen (kan zeker op een vliegdekschip),

een tank (vinden ze wel wat anders voor),

en wat legervoertuigen( die wel leuk zijn, maar die je toch bijna nooit gebruikt, en ook wel ergens anders neer te zetten zijn).

Ik denk dat je met een vliegdekschip heel wat beter af bent dan met een legerbasis, waarvan we nog niet eens zeker zijn dat hij er niet is. Dus laten we vooral niet bij de pakken neerzitten!

Geplaatst: (bewerkt)
Laten we even reëel blijven: Wat was er nu feitelijk te doen bij de legerbasis in GTA VC?

Je kon de hunter ophalen (kan zeker op een vliegdekschip),

een tank (vinden ze wel wat anders voor),

en wat legervoertuigen( die wel leuk zijn, maar die je toch bijna nooit gebruikt, en ook wel ergens anders neer te zetten zijn).

Ik denk dat je met een vliegdekschip heel wat beter af bent dan met een legerbasis, waarvan we nog niet eens zeker zijn dat hij er niet is. Dus laten we vooral niet bij de pakken neerzitten!

ja toch wel met je eens we w8en gewoon af he ;)

Bewerkt: door Spike
Geplaatst:

Volgens mij komt hijw el terug wat moet er anders achter je aankomen bij 6 sterren alleen de fbi ofzo?

• 2 weken later...
Geplaatst:

zo ik haal hem ff weer naar boven :o :D . want het is toch bekent dat de army base er is! ;) B) , en in lv wel :o , wat ik nooit had verw8 :lol: .

hier is die aan gegeven voor de mensen die het nog niet weten! ;) .

volledigemapSA.jpg

Geplaatst:

dat is nie de armybase dat is iets van het leger maar geen leger basis daar is iets voor benzine van het leger ofzoiets

ik denk dat in de noflyzone de armybase zit

Geplaatst:
,Oct 4 2004, 09:38 PM] hahaha

ik denk zeker dat er een leger basis komt, je moet t zo zien, bijna alle goede dingen uit vice city komen terug plus wat extra's

was de legerbasis in VC goed dan oke hij was vet maar veel te klein en niet egt leuk

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...