Jump to content

Army Base!


Spike

Recommended Posts

dat is nie de armybase dat is iets van het leger maar geen leger basis daar is iets voor benzine van het leger ofzoiets

ik denk dat in de noflyzone de armybase zit

huuum ja :huh: , dat kan wel klopen, want je ziet een hele lange weg, en het is dan een beetje afgelegen, nou excus dan maar. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Spike

    9

  • Q Dude

    5

  • MightyDuck

    2

  • loempiaman

    2

de no fly zone is de army base volgens mij, wie trailer 3 heetf gezien ziet ook dat op het laatste moment hij uit een ontpoft vliegtuig springt, boven die basis! het is niet voor niks een no fly zone, daarom word hij neergehaald ;)

mijn theorie

Link to comment
Delen op andere websites

de no fly zone is de army base volgens mij, wie trailer 3 heetf gezien ziet ook dat op het laatste moment hij uit een ontpoft vliegtuig springt, boven die basis! het is niet voor niks een no fly zone, daarom word hij neergehaald ;)

mijn theorie

het kan ook het einde van een missie zijn.

ik denk dat we beter kunnen stoppen met zeggen legerbasis is er wel is niet tot er info over komt zo niet het spel spelen en zelf gaan kijken of de legerbasis bestaat

want zo komen we ook niet verder.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Soort van ja.

Is niet bijzonder, wél gevaarlijk.

Er staat een Hummer, Helikopter, Truck en luchtafweersystemen.

Precies wel gevaarlijk en ziet er uit als legers eigendom maar als je erheen gaat krijg je 5 wanted sterren en krijg je alleen polities die op je schieten echt ik heb nog geen leger manetje gezien zelfs niet met 6 sterren wel tanks dan die me gelijk van kant maakte :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Soort van ja.

Is niet bijzonder, wél gevaarlijk.

Er staat een Hummer, Helikopter, Truck en luchtafweersystemen.

Precies wel gevaarlijk en ziet er uit als legers eigendom maar als je erheen gaat krijg je 5 wanted sterren en krijg je alleen polities die op je schieten echt ik heb nog geen leger manetje gezien zelfs niet met 6 sterren wel tanks dan die me gelijk van kant maakte :rolleyes:

:huh:

Ik kreeg 2 sterren, en een aantal politieauto'tjes achter me aan ... :o

Link to comment
Delen op andere websites

wat area51 in het echt is is area69 in het spel :)

this een research basis... waar van alles word gedaan

ben er zelf pas 1x ingeweest om iets te stelen voor een mission maar heb nog niet heel de "ondergrondse basis gezien. je kan er in via een ventilatie schacht links van die rode garagedeur weet alleen niet of je er altijd in kan.. maar ik ga het zeker eens proberen om hier wat dingen op te helderen ;) onder anderen of er ufo's zijn B)

Link to comment
Delen op andere websites

die army base is echt cool man

je vliegt met een vliegtuig er boven en krijgt gelijk 4 steren gelijk zie je 2 straaljagers achter je aan en een helicopter

maar wel eng als je rustig aan het vliegen ben en je vliegtuig word neer gechoten

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
die army base is echt cool man

je vliegt met een vliegtuig er boven en krijgt gelijk 4 steren gelijk zie je 2 straaljagers achter je aan en een helicopter

maar wel eng als je rustig aan het vliegen ben en je vliegtuig word neer gechoten

het is ook wel heel ambetant dat je door die straaljagers word afgeknalt

Link to comment
Delen op andere websites

ey se7en en waar staat die "hummer"dan??? of bedoel je de patriot?

kan iemand een duidelijke kaart maken over die army base want op de map staat

no fly zone en is het gearceerd dus kan iemand een kaart maken hoe het eruit ziet

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...