Tessa Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik zie alleen maar het grote Vinewood bord en daar kan CJ dan wat voorlangs lopen als ik op V druk veranderd de view niet de camera volgt niet. Reageren
Synchro Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Zit je wel in een server? Mja ik heb dit ook soms , dan moet je restarten als je in een server zit.. Reageren
Tessa Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 ooh nu heb ik een server met een map erop best leuk alleen jammer dat er geen browse server syteem op zit Reageren
Jarno Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 ooh nu heb ik een server met een map erop best leuk alleen jammer dat er geen browse server syteem op zit Dit komt omdat dit nog geen officiele versie is. Deze versie die jij hebt is bedoeld voor scripters om gamemodes te testen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.