Jump to content

GTA Vice City (ps2) handling.cgf


ViceSunshine

Recommended Posts

Beste,

Ik heb bij GTA3,de handling.cfg aangepast zodat de dodo

wat beter zou vliegen. Nu heb ik daarstraks m'n ps2 disc van

Vice City er ook eens ingestoken,daarbij kwam ik exact hetzelfde

bestand tegen (met de vice city voertuigen uiteraard). Denken jullie

dat het kwaad kan dat ik het bestand op m'n ps2 disc aanpas? (De sabre turbo en de

sentinel). Of hebben jullie het al eens gedaan?

B.V.D ViceSunshine

Link to comment
Delen op andere websites

een PS2 disc is iets anders dan een PC disc, maak je een foutje dan acht ik de kans klein dat het herstelbaar is. Ik vraag me zowieso af of het helpt als je dat bestandje gaat vervangen voor een andere.

Ik raadt het dus ook af!

Link to comment
Delen op andere websites

Beste,

Ik heb bij GTA3,de handling.cfg aangepast zodat de dodo

wat beter zou vliegen. Nu heb ik daarstraks m'n ps2 disc van

Vice City er ook eens ingestoken,daarbij kwam ik exact hetzelfde

bestand tegen (met de vice city voertuigen uiteraard). Denken jullie

dat het kwaad kan dat ik het bestand op m'n ps2 disc aanpas? (De sabre turbo en de

sentinel). Of hebben jullie het al eens gedaan?

B.V.D ViceSunshine

Het kan niet, want alleen met gekopieerde spellen kan dat, en dan mogen we je niet verder helpen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan niet, want alleen met gekopieerde spellen kan dat, en dan mogen we je niet verder helpen. :Y

Hoe bedoel je? Steek meer eens een gta disc in je pc. Je krijgt dan alle bestanden die erop staan.

(ook handling.cfg). Ik heb hem dus NIET gekopieerd!

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan niet, want alleen met gekopieerde spellen kan dat, en dan mogen we je niet verder helpen. :Y

Hoe bedoel je? Steek meer eens een gta disc in je pc. Je krijgt dan alle bestanden die erop staan.

(ook handling.cfg). Ik heb hem dus NIET gekopieerd!

Dat wel, maar om het terug op te zetten moet je het erop kopieeren, en vanaf het moment dat jou Playstation iets kopieerbaars leest ben je illegaal bezig. Tenzij je OOK nog de orginele versie hebt, en je mod niet via CDtjes verstrekt.

Link to comment
Delen op andere websites

De Nederlandse wet luidt; je mag kopieeren wat je wilt, zolang je maar de Orginele en betaalde versie hebt, en geen gekopieerde dingen aan andere, vertoond, uitleent, verkoopt etc. :Y En trouwens, om Vice City te kopieeren moet je ook een crack downloaden, wat ook illegaal is, en waar we dus al helemaal niks over mogen zeggen. :sst: (Stout hé? ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

De Nederlandse wet luidt; je mag kopieeren wat je wilt, zolang je maar de Orginele en betaalde versie hebt, en geen gekopieerde dingen aan andere, vertoond, uitleent, verkoopt etc. :Y En trouwens, om Vice City te kopieeren moet je ook een crack downloaden, wat ook illegaal is, en waar we dus al helemaal niks over mogen zeggen. :sst: (Stout hé? ;) )

Wel,ik bedoel eigenlijk op gta3 kun je het handling.cfg bestand aanpassen om bv, de tank

wat op te drijven (pc versie),en nu vroeg ik of dat ook mogelijk is op een ps2 disc (het handling.cfg bestand

aanpassen). Dus ik denk toch niet dat ik over iets illegaals vroeg? :? Als het wel zo is,srry

PS:Als dit ook geld voor de Belgische wet natuurlijk :$ .

EDIT,oh ja, ik heb de originele versie van vice city :puh: .

Bewerkt: door ViceSunshine
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...