Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarschijnlijk denken mensen na mijn verhaal dat ik in alles een EE zie en dat dit er zeker geen is maar laat ik toch maar even mijn verhaal doen.

Ik heb ongeveer een maandje geleden een film gezien waarin een vriendin van de hoofdpersoon Millie heet.

Ik denk dat dit de rede is dat de vriendin van CJ helemaal in het noorden van Las Venturas Millie heet.

Er heten natuurlijk zoveel meisjes in films Millie maar aan deze film zit iets bijzonders.

Het was namenlijk zo dat er 2 keer in de film een Rockstar logo in één van de kamers was opgehangen dus de Film had een contract met Rockstar.

De film kwam overigens uit in 2004 hetzelfde jaar waarin GTA San Andreas voor de PS2 uitkwam.

De naam van de film weet ik niet maar het ging over een wraak actie, mischien weet iemand de naam van deze film.

Geplaatst: (bewerkt)

Het zou best eens kunnen. Als R* contacten met hun heeft, moet er natuurlijk weer een verwijzing zijn :puh:

Ik denk dat 't wel kan zijn.

Hoe heet de film trouwens?

Bewerkt: door italia_juju
Geplaatst:

lol Millie Perkins bestond ook echt hoor, zij speelde oa in film van "Anne Frank" maar geen geheel WO II verhaal maar alleen in de schuilplaats daar speelde zich af en verhaal en film van gemaakt en ook Millie Perkins speelde als Anne

Geplaatst:

Lijkt me eignelijk wel een veTTe film!!

Wat is de naam..:?

Kan je die niet achterhalen??

die lijkt me eigenlijk best wel fet!!

MvG. Room is now Respect!

Geplaatst:

Die film heet mean creek. De Millie uit de film lijkt in ieder geval in geen enkel opzicht op de Millie uit GTA... Ik denk wel dat het zou kunnen, de posters waren me ook opgevallen maar ik had niet de connectie gelegd tussen de twee Millies.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind dit persoonlijk toch een beetje vergezocht. Ik ken ook een film met een R* logo dat in de kamer van een jongen hangt. Het lijkt mij niet meer dan toeval dan dat de hoofdpersoon ook millie heet.

Die film waar ik het over heb heet trouwens ".... Creek". Ik kom niet op de naam. Ik zal zo wel even bij IMDB kijken.

Edit: Gevonden. De film heet "Mean Creek" .

2de EDIT: Ik zie dat Interdread deze film ook al noemde en dat het de film is waar dit hele topic over gaat. Stom. Ik vind het echter nog steeds vergezocht...

Bewerkt: door RogierS.
Geplaatst:

Ik weet het niet hoor... Volgens mij is het gewoon toeval dat dat meisje ook toevallig Millie heet. Speelt het verhaal zich ook in Las Vegas af dan? Als dat zo is dan is het denk ik wel een Easter egg, ja. En als het niet zo is dan is het woon toeval.

Geplaatst:

Nee er is eigenlijk geen enkele overeenkomst, het is me alleen opgevallen dat die Millie in de film ook een vriendin is en dus dat ik 2 keer dat Rockstar logo op een poster waarnam. Rockstar lijkt me nou niet iemand die een groot boek pakt en kijkt welke naam leuk is om in de GTA te gebruiken, ik had zo iets van: toeval bestaat bij Rockstar niet.

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...