Tessa Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) Is er een list met servers die er zij op dit moment? Ik kan nergens een lijst met servers ik heb er maar 3 1 zit niemand op die andere werkt niet en die derde is altijd vol er zijn toch ook wel onofficiele servers die niet voor testers zijn. Bewerkt: 22 april 2006 door Tessa Reageren
Jarno Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Is er een list met servers die er zij op dit moment?Ik kan nergens een lijst met servers ik heb er maar 3 1 zit niemand op die andere werkt niet en die derde is altijd vol er zijn toch ook wel onofficiele servers die niet voor testers zijn. Er is geen publieke lijst met servers op dit moment. Je zult echt van personen IP's etc. krijgen. Zoals je dat ook kreeg met mijn 3 servers. De 3e is inderdaad leeg omdat veel mensen hem niet in de lijst hebben. En de andere 2 zitten meestal vol. Bijvoorbeeld nu heeft server 2 nog 1 slot vrij . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.