DenkaanHenk Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Hallo. Waar kan ik de Temple Drive Families vinden ? En heeft iemand een screen ervan ? Op wikigta staat er niks. Reageren
Kraay Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Temple Drive families?. Wat moet ik me daar bij voorstellen..Een gang? een Gebied?. Want een gang die Temple Drive Families is er volgens mij niet Reageren
HerrieM Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) Die vind je in het noorden van Los Santos. Ze zijn gerelateerd aan de Orange Grove Family van CJ. Ze dragen dus ook groen en zijn niet te onderscheiden van CJ's gang. Naast deze bende heb je ook de Seville Boulevard Family. Die bevind zich in het zuid oosten van Los Santos. Bewerkt: 22 april 2006 door HerrieM Reageren
need my speed Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) De Temple Drive Fammilie is een 'vertakking' van de Ballas die zich (geloof ik) in het parkje bevind waar je ej eerste gangwar doet (het Glen Park ofzo). Voor meer info, kijk op WikiGTA. temple Drive Famillie is geen Grove Street dacht ik hoor...Maar ja. Bewerkt: 22 april 2006 door need my speed Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Temple Drive families?. Wat moet ik me daar bij voorstellen..Een gang? een Gebied?.Want een gang die Temple Drive Families is er volgens mij niet klik hier. De Temple Drive Families zijn er wel. Maar die link doet het niet. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 De Temple Drive Fammilie is een 'vertakking' van de Ballas die zich (geloof ik) in het parkje bevind waar je ej eerste gangwar doet (het Glen Park ofzo). Voor meer info, kijk op WikiGTA. temple Drive Famillie is geen Grove Street dacht ik hoor...Maar ja. NMS, je hebt gelijk. De Temple Drive Families, is een vertakking van de Ballas. Je vroeg ook om een screen dus hierbij: Reageren
Moonbeam Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) *Ach laat ook maar dan* Ruurd nog altijd het snelst. Bewerkt: 22 april 2006 door Moonbeam Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Waar kan je ze dan in Los Santos vinden ? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Waar kan je ze dan in Los Santos vinden ? Ik dacht in de buurt van het kerkhof maar ik kan me vergissen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) Thanx homies. Bewerkt: 22 april 2006 door denkaanhenk Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Waar kan je ze dan in Los Santos vinden ? Bij de Glen Park vind je 2 gangs. De Frond Yard Balles en de Temple Drive Families. Ze gaan een beetje door elkaar heen. Verder lopen zo ook bij het kerkhof. Waar je ze ook tegenkomt tijdens de missie Reuting the Famillies. Het was eigenlijk al vertelt. Toch beter lezen, Denk aan henk. Chek je PM ook ff De Temple Drive Fammilie is een 'vertakking' van de Ballas die zich (geloof ik) in het parkje bevind waar je ej eerste gangwar doet (het Glen Park ofzo). Voor meer info, kijk op WikiGTA. temple Drive Famillie is geen Grove Street dacht ik hoor...Maar ja. Reageren
HerrieM Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) HierGrove Street Families The Grove Street Families have been silenced over the past few years by drugs, internal disagreements and their arch rivals, the Ballas. The Seville Boulevard Families (controlling only a small area in south-east Los Santos) and the Temple Drive Families (located up north) have split from the Grove, so just because they're wearing green doesn't mean they are necessarily allies. Whilst these events took place, Vagos and Ballas took over. Everyday, Grove Street gets weaker, and the Ballas get stronger. Grove Street OG's include Sweet (Sean Johnson), Big Smoke (Melvin Harris), Ryder (Lance Wilson) and CJ (Carl Johnson). The families must re-unite if they are ever to rise again. The Grove Street Families control areas of Ganton and East Los Santos. Er staat duidelijk dat de Temple Drive een vertakking van Grove street is. Bij de Glen Park vind je 2 gangs. De Frond Yard Balles en de Temple Drive Families. Ze gaan een beetje door elkaar heen. Verder lopen zo ook bij het kerkhof. Waar je ze ook tegenkomt tijdens de missie Reuting the Famillies. Het was eigenlijk al vertelt. Toch beter lezen, Denk aan henk. Chek je PM ook ff Dat zijn dus de Rollin' Heigts en de Front Yard Ballas Rond de laatste missie liggen alle verhouding natuurlijk scheef, en hebben de temple drive families zich bij de Ballas aangesloten. Maar wij wtene allemaal dat CJ en Sweet dat weer rechtzetten. Bewerkt: 22 april 2006 door HerrieM Reageren
$$ryder$$ Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 ozo dus tempel drive famielie horen bij de ballas,en die andere gang dan Seville Blvd Families waar horen die bij. maar later zijn die 2 gang er volgens mij niet meer Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 De Temple Drive Families zijn toch echt een vertakking van de Orange Grove Families. De Orange Grove bestaat uit: - Grove Street Families. (Hier zijn CJ en zijn homies lid van) - Temple Drive Families - Seville Boulevard Families De Ballas bestaan uit: - Rollin' Heigts Ballas - Front Yard Ballas - Kilo Trays Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) wat is het verschil met de echte gangs dan? Bewerkt: 22 april 2006 door plippop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.