Giorgo Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Hoe vinden jullie deze sig. Wel erg veel werk, denk 2 uurtjes. Reageren
Eli R Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik vind persoonlijk dat je je tijd verkeerd besteed hebt. Ik vind de achtergrond niet mooi, en de render is overcontrasted. Ook zit de border niet op het randje, waardoor het een vaag effect heeft wat ik niet wardeer. Ik geef het een 5,7. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik vind persoonlijk dat je je tijd verkeerd besteed hebt. Ben ik ook mee eens. Achtergrond ziet er gewoon niet uit. Border zit niet goed. De render vind ik wel mooi. 6/10 Wel heel jammer van je tijd. Reageren
Velaro Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik vind hem juist wél geslaagd.De render is zeer mooi ingeblend en het Lettertype past er goed bij.Alleen de achtergrond mag wat beter 8.5/10 Reageren
Giorgo Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Nouja, ik zal erop letten dan. Bedankt voor jullie reacties. Maar ik heb nog een Creatie gemaakt. Dit is erg simpel, een Pixelstretch met wat effecten maar ik vind hemwel mooi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.