kadee Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 hoi ik heb vc op mijn pc en ik zoek informatie voor die mta maar ik vind alleen maar dingen voor sa weet iemand waar ik de dingen vind voor vc Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Hey, Kadee. Hier kan je MTA VC downloaden. Klik. Even installeren en je kunt MTA spelen. Veel succes. Reageren
kadee Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 bedankt maarik bedoel hier op het forum er staat niets van vc alleen van sa Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ja zeker staat hier wel Dingen van VC Er staan zelf nog dingen van GTA 2 Vergeet niet dit is een Goeie Forum Ergens Boven aan het Forum heb je San Andreas Dan Vicecity enzovoort ..... Voor de Rest Ik ben em ook weer aan het Instaleren op dit moment Kijken hoe die MTA van VC is Ja ja ik ben een GTA junky maar dat zijn we geloof ik allemaal Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Heb em er nu ook op staan .... Vindt het beetje LAME ! merk wel Dat er Veel Gecheat wordt Ook door mensen Die in hun eigen server spelen en die er hebben staan NO CHEATING en het toch zelf doen Reageren
Azer Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Heb em er nu ook op staan .... Vindt het beetje LAME ! merk wel Dat er Veel Gecheat wordt Ook door mensen Die in hun eigen server spelen en die er hebben staan NO CHEATING en het toch zelf doen schijnt bedriegt meestal is het eerder lag dan dat er gecheat wordt Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 o lol Dus als ik mensen niet door kan krijgen is dat lag ] of dat ze binnen 2 sec voor je staan .... Hoop dat bij SA Een Soort Beveiliging zit daarvoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.