Jump to content

Binnenkant van een boom

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben laatst in San Andreas met een motor verongelukt en toen zat ik in een keer in de binnenkant van een boomstam.Ik kon er niet uit,ik heb het zelfs geprobeert met een jetpack cheat,maar ik kon onmogelijk de boom uit komen.Heeft iemand dit ook welleens mee gemaakt?

Geplaatst:

Dat soort dingen kunnen goed gebeuren.

San Andreas is een ontzettend groot spel, en om daar alle bugs uit te halen (wat dit ook is), dat is bijna niet mogelijk.

Dus niks om druk over te maken, het kan iedereen wel overkomen. ;)

Geplaatst:

Bugs zijn kleine foutjes in het spel => zie ook op wikigta => Bugs

[on-topic]

In een boom zitten? Nooit gehad, wel mensen die midden in een lantaarnpaal spawnden.

Geplaatst:

Ja, dit heb ik ook gehad :puh: en wel meer zulke gekke dingetjes... heb een keervastgezeten in een reling van een weg ergens :)

Geplaatst:

ik heb het ook wel eens maar dan niet in een boom

maar ik had het ergens een keer ik weet niet meer waar

maar toen zat ik vast in de grond of loopt het spel een beetje vast

voorderest is het gewoon een foutje het is niet echt iets erg :Y

Geplaatst:
ik heb ooit onder water gelopen 8)

ja dat kan met multiplayer met een water heli dan moet de een er in en de ander moet hem eruit schoppen

Geplaatst:
Ik ben laatst in San Andreas met een motor verongelukt en toen zat ik in een keer in de binnenkant van een boomstam.Ik kon er niet uit,ik heb het zelfs geprobeert met een jetpack cheat,maar ik kon onmogelijk de boom uit komen.Heeft iemand dit ook welleens mee gemaakt?

ik heb al eens aan de grond vastgezeten in loopfase.(wel grappig staat ie stil,in een spurtstand)

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb ook wel eens gehad dat ik Cj in de auto zag maar geen auto :puh: zag je een ziitende Cj rijden

komt dit niet door de "all cars invisible cheat?

Hier komt die dan

All cars invisible(ontzichtbaar)

Driehoek,L1,Driehoek,R2,Vierkant,L1,L1

Bewerkt: door gtagangster
Geplaatst:

Heb ik ook eens last van gehad ja..

En met nog meerdere dingen, ik heb precies een aantrekkingskracht voor bugs :puh:

Maar er zitten idd veel bugs nog in het spel, ook al is het een groot spel, sommige bugs zijn wel te groot, als je nou zoals jouw ergens vastzit, en je net niet gesaved hebt, dan zit je idd met een probleempje.. ;)

Geplaatst:

Haha, dat is Grand Theft Auto! Met een motor in een boom!

Ik had het in Grand Theft Auto: Liberty City eens. Ik wou zo'n stunt maken over z'n grijze schans vlakbij dat kleine tunneltje in Portland (pad onder de tram). En toen zat ik ook plots gevangen in het bouwsel. Ik heb het later nog een geprobeert, maar toen werkte het niet meer. :?

Geplaatst: (bewerkt)
Misschien was het een mod, Het zal makkelijk kunnen.

Hoe bedoel je :? Je weet toch zelf wel of je mods hebt geinstalleerd? Maar het is algemeen bekend dat mods vaak meer bugs veroorzaken.

Btw, waarom gaan we hier verder of glitches en bugs? Daar staat al een vastgeplakt topic over. ;)

Bewerkt: door Flying Dutchman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...