DJ Vincento Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik ben laatst in San Andreas met een motor verongelukt en toen zat ik in een keer in de binnenkant van een boomstam.Ik kon er niet uit,ik heb het zelfs geprobeert met een jetpack cheat,maar ik kon onmogelijk de boom uit komen.Heeft iemand dit ook welleens mee gemaakt? Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Dat soort dingen kunnen goed gebeuren. San Andreas is een ontzettend groot spel, en om daar alle bugs uit te halen (wat dit ook is), dat is bijna niet mogelijk. Dus niks om druk over te maken, het kan iedereen wel overkomen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Bugs zijn kleine foutjes in het spel => zie ook op wikigta => Bugs [on-topic] In een boom zitten? Nooit gehad, wel mensen die midden in een lantaarnpaal spawnden. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ja, dit heb ik ook gehad en wel meer zulke gekke dingetjes... heb een keervastgezeten in een reling van een weg ergens Reageren
nick11123 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 ik heb het ook wel eens maar dan niet in een boom maar ik had het ergens een keer ik weet niet meer waar maar toen zat ik vast in de grond of loopt het spel een beetje vast voorderest is het gewoon een foutje het is niet echt iets erg Reageren
Dikbuik Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 ik heb ooit onder water gelopen Reageren
Maarten!! Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 ik heb ooit onder water gelopen ja dat kan met multiplayer met een water heli dan moet de een er in en de ander moet hem eruit schoppen Reageren
Caltson Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Ik ben laatst in San Andreas met een motor verongelukt en toen zat ik in een keer in de binnenkant van een boomstam.Ik kon er niet uit,ik heb het zelfs geprobeert met een jetpack cheat,maar ik kon onmogelijk de boom uit komen.Heeft iemand dit ook welleens mee gemaakt? ik heb al eens aan de grond vastgezeten in loopfase.(wel grappig staat ie stil,in een spurtstand) Reageren
Daan007 Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 ik heb ook wel eens gehad dat ik Cj in de auto zag maar geen auto zag je een ziitende Cj rijden Reageren
Caltson Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 (bewerkt) ik heb ook wel eens gehad dat ik Cj in de auto zag maar geen auto zag je een ziitende Cj rijden komt dit niet door de "all cars invisible cheat? Hier komt die dan All cars invisible(ontzichtbaar) Driehoek,L1,Driehoek,R2,Vierkant,L1,L1 Bewerkt: 25 april 2006 door gtagangster Reageren
TheGuardian Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Heb ik ook eens last van gehad ja.. En met nog meerdere dingen, ik heb precies een aantrekkingskracht voor bugs Maar er zitten idd veel bugs nog in het spel, ook al is het een groot spel, sommige bugs zijn wel te groot, als je nou zoals jouw ergens vastzit, en je net niet gesaved hebt, dan zit je idd met een probleempje.. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Misschien was het een mod, Het zal makkelijk kunnen. Reageren
LucasV Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Haha, dat is Grand Theft Auto! Met een motor in een boom! Ik had het in Grand Theft Auto: Liberty City eens. Ik wou zo'n stunt maken over z'n grijze schans vlakbij dat kleine tunneltje in Portland (pad onder de tram). En toen zat ik ook plots gevangen in het bouwsel. Ik heb het later nog een geprobeert, maar toen werkte het niet meer. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Misschien was het een mod, Het zal makkelijk kunnen. Hoe bedoel je Je weet toch zelf wel of je mods hebt geinstalleerd? Maar het is algemeen bekend dat mods vaak meer bugs veroorzaken. Btw, waarom gaan we hier verder of glitches en bugs? Daar staat al een vastgeplakt topic over. Bewerkt: 26 april 2006 door Flying Dutchman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.