GTA-Roloboy Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Hey, ik heb een vraagje. Ik snap niet zo veel van de teleporter in GTA Vice Ultimate Trainer v.2 Ik vroeg mij af wie mij er mee kan helpen? (Ik weet wel hoe je de plaatsen erin zet, maar ik snap niets van die cijfers, bijv. Z:010,22,55,5 Of is er nog een andere manier? Ik denk het niet. Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Hey, ik heb een vraagje.(Ik weet wel hoe je de plaatsen erin zet, maar ik snap niets van die cijfers, bijv. Z:010,22,55,5 Dat is het X, Y, Z coordinatenstelsel.... Het snijpunt is het absolute nulpunt (X = 0, Y = 0, Z = 0) Als je de tweede figuur bekijkt... het scherm in, is +Z Het scherm uit is -Z De omgeving van Vice City ligt ook in zo'n assenstelsel. Het Nulpunt ligt ergens bij de golfclub. En Zo kun je met coordinaten bepalen welke plaats waar is in Vice City. als je van uit de lucht recht naar beneden kijkt, met het noorden aan de bovenkant, dan is link -X, rechts +X , onder -Y en boven +Y.. De grond in is +Z en de grond uit is -Z Reageren
GTA-Roloboy Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Maar.. Kan ik niet aan een paar mensen vragen die een de plaatjes die ik nodig heb hier kunnen posten? Bijv.: Voor het huis van Ricardo: Z: 00,0,245,41 X: Y enz. Reageren
GTA-Roloboy Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Ik heb een programma gevonden ; 'Player Position Tool' Daar kun je het mee zien x'D Dus ik heb het al Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.