King Room Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 De stand is nou 4-3 voor DaddyPimp
Giorgo Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Die van Pimpdaddy heeft een echte Gangsteruitstraling namens die stad erachter. Net zoals Eminem & Detroit. Die van Dynamic heeft zo een domme achtergrond, sorry dat ik het zo zeg. Maar die achtergrond kan je bij Pokeémon of Digimon toepassen. Hetzelfde geldt voor de tekst . En je render zo... Sorry dat ik je zo afkraak maar dan wordt je sneller beter. Echt waar hoor hoe meer je wordt afgekraakt hoe beter je wil worden.
DaddyPimp Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Komop mensen, vandaag en morgen kun je nog stemmen. Dynamic 3 - 5 DaddyPimp Btw: Thx Giorgo Bewerkt: 1 mei 2006 door DaddyPimp
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Ik stem op DaddyPimp. Hij heeft echt weer een meesterwerkje afgeleverd hoor. Je hebt een zeer mooie achtergrond, en de render ziet er ook goed uit. Dynamic, je kan vast wel beter, want de achtergrond past niet bij de render. Net zoals de tekst. Stem DaddyPimp.
P-Jamma Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 DaddyPimp heeft de echte Gangsta look in zijn Sig zitten, de achtergrond is goed gelukt Bro'! @ Dynamic, de achtergrond had misschien iets passender gemogen, en de tekst ook... Stem: DP Succes allebei nog!
Slimm Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Battle afgelopen, winnaar Daddypimp. 1 Punt voor jou. Closed.
Recommended Posts