Damos Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik heb een gratis 250 mb byethost account maar nu kan ik 1pb 1.3 niet installeren zolang ik geen domain naam heb hoe kom ik hier aan en moet ik dan betalen? Reageren
Argon Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik ben niet vertrouwd met byethost maar je kan waarschijnlijk in je controle paneel ergens een gratis sub-domein toevoegen. Je kan byethost altijd contacteren en is kijken of ze een FAQ hebben met antwoorden hoe je dit doet. Reageren
Damos Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Er staat dan ook iets van dit ik weet niet wat ik hier moet invullen : Forward to URL Reageren
Argon Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Hiermee kan je je site toegankelijk maken vanaf 2 urls. Dus je hebt bijvoorbeeld als echte url: www.naam.byet.com En dan kan je ook doen dat het volgende mogelijk word: www.naam2.byet.com (naam2 kan dan worden wat je maar wilt) Reageren
Damos Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Kan ik daarna mijn sm_install.php openen en ipb 1.3 installeren? EDIT: ik krijg deze foutmelding: Incorrect forward syntax Bewerkt: 23 april 2006 door Damos Reageren
-Roy- Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Opgelost, ik heb hem geholpen! Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 (bewerkt) Uber bump... kan je ook zeggen hoe? ik wil namelijk www.komtlater.byethost6.com doen maar dan zegt ie: incorrect forward syntax, hoe verhelp je dit dus? nog een vraag: is het zo dat als het gelukt is dat je ook gewoon op je andere domein kan vernieuwen in een topic bijvoorbeeld zonder dat je naar de homepage van de site gaat? Bewerkt: 9 november 2006 door .::FLIPKIP::. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.