kees1991 Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) er was een jongen http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=26406 en die wou een tut over moo maper dus ik gin kijken in de master tutorial list en toen sag ik dat er geen tusen stont dus heb ik er een gemaakt ik hoop dat jullie er nog wat aan heben en voor vragen kun je altijt bij mij terecht waarom moet die naar oferige hulp dan?? daar vraag je tog om hulp?? en ik show hier mijn tutorial ja tog ?? dus hoort die (dacht ik) bij gta modding showroom Bewerkt: 22 april 2006 door kees1991 Reageren
Wazuup Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Mooie tut hoor! Maar het moet wel ff verplaatst worden naar ''overige hulp'' denk ik. Greetz Wazuup Reageren
Big-Bear Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Zeer geschikte tutorial, check ook even mijn nieuw topic in het Texture/Modelling Fora, deze is hier goed geschikt voor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.