Nylez Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 Zijn alledrie de steden direct beschikbaar aan het begin van het spel, niet zoals in gta 3 en vice city dat je eerst een eiland uit moet spelen voordat je naar een ander eiland kan. Dus dat je gelijk aan het begin alledrie de steden kan bezoeken en verkennen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 nee, ik denk niet dar R* alle deuren tegelijk weer opengooit. Je zal net als in Gta 3 en VC gewoon weer steden moeten vrijspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 jep je moet ze vrijspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 Dat vindt ik wel goed dan heb je tenminste een doel in het spel en moet je niet zomaar wat rond zitten rijden en mannetjes afknallen (beetje overdreven uitgedrukt :lol: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 ookal zou ik beginnen met alle 3 de steden zou ik toch de missie's doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2004 ik denk dat je wel van los santos naar san fierro zou kunnen zwemmen , kijk eens , op sommige plaatsen is het niet ver van elkaar verwijderd, kdenk dat je eers moet een beetje trainen en dat je er dan wel geraakt :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2004 mij maakt het niet zoveel uit ik ga toch met een vliegende tank de andere delen in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2004 maar met dat zwemmen dan ga je gewoon in dat water onder een brug liggen en dan ziet de politie je al niet of zou de politie ook gaan zwemmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2004 ik heb nog nooit een politieagent zien zwemmen....waarschijnlijk komt de kustwacht dan kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2004 je kunt niet naar een andere stad zwemmen, anders zou het geen nu hebben om de steden uit tespelen, ik denk eigelijk dat je maar een beetje kan zwemmen, om bijv. uit een auto te klimmen en naar de kust te zwemmen op terug op een boot ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2004 denk eerder dat de politie met een bootje gaat kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2004 ze schieten je neer vanuit een police maverick ??? misschien komen er wel duikboten , of stond dat al in info Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2004 ze schieten je neer vanuit een police maverick ???misschien komen er wel duikboten , of stond dat al in info nou duikboten weet ik nog niet, maar wel dat er mavericks en politie op motor en in auto komt, en ook in bootjes, lijkt me wel lachen, politiue duikboot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2004 :lol: :lol: :lol: Ja lijkt me vet een politie duikboot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
webbes Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2004 (bewerkt) wat houd mij tegen om niet naar andere steden te gaan????? 1 je kan zwemmen (ok misschien te ver) 2 er is overal een vliegveld (misschien gesloten) 3 bruggen (ook kapot) 4 je zorgt voor 2 of meer sterren en springt het water in want je kan toch zwemmen klimt op een boot van de politie en overmeesterd die klote agent en varen maar 5 en je hebt havens en dat maakt punt 4 overbodig edit: de enige oplossing denk ik is onzichtbare muren om de steden heen Bewerkt: 6 oktober 2004 door webbes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.