Jump to content

de steden

Recommended Posts

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Q Dude

5

• The Outlaw

3

• Majus

3

• nick

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Ja je heb misschien gelijk :lol:

Waar heb je die info gevonden :o

- Niet dubbelposten

Bewerkt: door Se7en
THE UNDERDOG (gast)
Geplaatst:

ja of ze doen er zo'n lulverhaal bij dat de haven kapot is en er mensen bezog zijn de haven weer gereed te maken en als je dan een of andere missie hebt voltooid dat er dan staat dat de haven weer is gemaakt ;)

Geplaatst:

denk dat er gewoon geen boten liggen net zoals in vc en politie boten overmeesteren zal wel heel moeilijk zijn omdat je niet kan schieten als je aan het zwemmen bent en die agenten wel omdat ze op de boot staan.

Geplaatst:

Ik denk dat het net als in GTA3 zal zijn dat je met een boot of vliiegtuig tegen een onzichtbare muur aan botst

Geplaatst:

Er is altijd wel een manier om er te geraken zoals in gta 3 kon je ook over de brug vliegen als je genoeg snelheid had met je auto. ;)

Geplaatst:
Er is altijd wel een manier om er te geraken zoals in gta 3 kon je ook over de brug vliegen als je genoeg snelheid had met je auto. ;)

dan zal je tegen de muur botsen!

als je er gewoon niet doorkomt zal R* ook niet zo dom zijn om er toch met een vliegende auto door te vliegen! :o

Geplaatst:

ja ok je hebt wel gelijk had er alleen bij moeten zetten dat ik het over dat trucje had met een hele grote snelheid over die brug rijden in gta 3 en dan kan in VC niet omdat daar al die bruggen zijn afgezet omdat ze bang zijn voor een orcaan <_<

Geplaatst:

Is er ook iemand die denkt dat de steden misschien te groot zijn en dat daardoor dingen kunnen gaan vervelen of vervelend worden? zoals bijvoorbeeld de grote afstanden tussen de steden? wordt t allemaal niet te groot?? :blink:

Geplaatst:
Is er ook iemand die denkt dat de steden misschien te groot zijn en dat daardoor dingen kunnen gaan vervelen of vervelend worden? zoals bijvoorbeeld de grote afstanden tussen de steden? wordt t allemaal niet te groot?? :blink:

lekker zo groot ;) :lol: mag van mij nog groter ;) blijf je lekker bezig

Geplaatst:

ja in de ** stond ook al zo'n conclusie ;)

maar ik ben er niet bang voor het wordt zowiezo een topspel, de groote maakt mij niks uit :puh:

Geplaatst:

nou ja ik snap de logica wel hoe groter de stad des te meer er ook te doen moet zijn maar als er net zoveel te doen is als vc alleen het gebied is groter ja dan heb je het denk ik wel snel gezien :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...