nick Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 Ja misschien heb je gelijk :lol: ! Maar welke site heb je dat gevonden? Ik vind niet veel meer <_< ferrari Reageren
nick Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 (bewerkt) Ja je heb misschien gelijk :lol: Waar heb je die info gevonden :o - Niet dubbelposten Bewerkt: 6 oktober 2004 door Se7en Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 ja of ze doen er zo'n lulverhaal bij dat de haven kapot is en er mensen bezog zijn de haven weer gereed te maken en als je dan een of andere missie hebt voltooid dat er dan staat dat de haven weer is gemaakt Reageren
Q Dude Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 denk dat er gewoon geen boten liggen net zoals in vc en politie boten overmeesteren zal wel heel moeilijk zijn omdat je niet kan schieten als je aan het zwemmen bent en die agenten wel omdat ze op de boot staan. Reageren
pluutje Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 Ik denk dat het net als in GTA3 zal zijn dat je met een boot of vliiegtuig tegen een onzichtbare muur aan botst Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Er is altijd wel een manier om er te geraken zoals in gta 3 kon je ook over de brug vliegen als je genoeg snelheid had met je auto. Reageren
pottevijn Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Er is altijd wel een manier om er te geraken zoals in gta 3 kon je ook over de brug vliegen als je genoeg snelheid had met je auto. dan zal je tegen de muur botsen! als je er gewoon niet doorkomt zal R* ook niet zo dom zijn om er toch met een vliegende auto door te vliegen! :o Reageren
Q Dude Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 nee het kon wel in gta 3 alleen in vc niet meer Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 In Vice City kan het ook; Je kan boten die onder een brug door varen kapen! En met de cheat: Seaways. Reageren
Q Dude Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 ja ok je hebt wel gelijk had er alleen bij moeten zetten dat ik het over dat trucje had met een hele grote snelheid over die brug rijden in gta 3 en dan kan in VC niet omdat daar al die bruggen zijn afgezet omdat ze bang zijn voor een orcaan <_< Reageren
TranceJunkie Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 Is er ook iemand die denkt dat de steden misschien te groot zijn en dat daardoor dingen kunnen gaan vervelen of vervelend worden? zoals bijvoorbeeld de grote afstanden tussen de steden? wordt t allemaal niet te groot?? :blink: Reageren
Spike Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 Is er ook iemand die denkt dat de steden misschien te groot zijn en dat daardoor dingen kunnen gaan vervelen of vervelend worden? zoals bijvoorbeeld de grote afstanden tussen de steden? wordt t allemaal niet te groot?? :blink: lekker zo groot :lol: mag van mij nog groter blijf je lekker bezig Reageren
The Outlaw Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 ja in de ** stond ook al zo'n conclusie maar ik ben er niet bang voor het wordt zowiezo een topspel, de groote maakt mij niks uit Reageren
gta player Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 ik hoop dat die over het water rij cheat terug komt! Reageren
Q Dude Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 nou ja ik snap de logica wel hoe groter de stad des te meer er ook te doen moet zijn maar als er net zoveel te doen is als vc alleen het gebied is groter ja dan heb je het denk ik wel snel gezien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.