killerbee Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2004 hoe zou het eigenlijk met mta zijn bij sa duurt het volgens mij kei lang voordat je iemand gevonden hebt ookal heb jeje radar dan zit er iemand op de berg en ben jij daar met je fietsje en ken je een half uur naar boven fietsen voordat je bij hem bent :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2004 ach ja maar ja ze zeggen toch dat je kan verdwalen en dat die 4/6× zo groot is dan vc dus ja het is geen leugen ik vind het fantasties!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2004 nou nee niet groot mischien een beetje shit als je ergens in las veturras een missiebaas hebt en je moet naar los santos en je moet daar vechten en je gaat dood dan moet je weer helemaal terug naar die missiebaas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2004 nou nee niet groot mischien een beetje shit als je ergens in las veturras een missiebaas hebt en je moet naar los santos en je moet daar vechten en je gaat dood dan moet je weer helemaal terug naar die missiebaas ja kei leuk toch heb je teminsten een doel. anders heb je sa ook zo uitgespeelt, gelukkig is dat niet zo net als vc bah bah :lol: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pluutje Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2004 nou nee niet groot mischien een beetje shit als je ergens in las veturras een missiebaas hebt en je moet naar los santos en je moet daar vechten en je gaat dood dan moet je weer helemaal terug naar die missiebaas Of het is net als in VC dat als de afstand te groot is je met de taxi teruggebracht kunt worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2004 Dat kost veel te veel geld ik ga liever te voet of ik pik een ambulance want dat gebeurt meestal als je wordt ge-wasted Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 Misschien kan je wel bijvoorbeeld naar las venturras of san fierro Dat je alleen san fierro of las venutrras hebt dat je er nog 1 hoeft uit te spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2004 Misschien kun je wel een taxi nemen zonder dat je eerst en missie hebt gefailed ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.