Jump to content

Gym


MeanMachine

Recommended Posts

Hallo, ik ben nieuw hier en heb meteen maar een vraag.

Ik heb SA al een paar keer uitgespeeld, maar niet voor 100%. Geen zin om alle tags etc te zoeken. Maar dat heb ik nu wel gedaan en moet ik naast de gym moves alleen nog maar een paar gangs op te ruimen (als laatste toetje bewaard) om het spel te 'verslaan'.

Maar ik vond het ook nodig om (biatch) Helena 100 % te daten vlak voor dat ik alle oesters had. Dus dat was ff niet eten en vermageren maar, incl de spieren.

Maar nu wil ik de laatste gym moves doen, moet je dus weer spieren voor hebben, maar elke keer: Je hebt genoeg getraind voor vandaag. In elke stad, op het strand in LS en ook in de Mansion.

Heb van alles geprobeerd, veel saven, andere kleren aantrekken, lang in een stad blijven etc etc. Ik kan wel uren gaan rond lopen met een zwaar machine geweer om spieren te kweken, maar dat duurt ook uren.

Iemand een idee? Zoekfunctie gebruikt, maar dat hielp me ook niet verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit probleem ook gehad. Ik weet niet waar het aan ligt, maar bij mij was het vanzelf weer over gegaan. Het beste kun je denk ik 24 uur (gametijd) wachten, en het opnieuw proberen. Verder zou ik het helaas ook niet weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik ook geprobeerd. Maar het hielp niet. Ik wacht wat dat betreft irl al twee weken. Het is echt frustrerend. Zo irritant dat ik al bijna de neiging heb gehad om mijn spel te deleten, opnieuw te beginnen en de beroemde zin te horen: "After 5 years etc" Maar om toe te voegen: Ik heb nog nooit een cheat gebruikt, voor het geval dat daar een opmerkng over komt.

En ik sla ook weinig op. Ik moet bv regelmatig gaan eten, omdat ik te lang niet op sla.

Bewerkt: door MeanMachine
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het wel mischien zo dat je al een bepaald aantal spieren moet hebben voordat je kan trainen in de gym, je zal dus spieren moeten krijgen door te gaan hard lopen voordat je weer in de gym kan trainen. Ook helpt het mischien om wat te gaan eten. ;)

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het wel mischien zo dat je al een bepaald aantal spieren moet hebben voordat je kan trainen in de gym, je zal dus spieren moeten krijgen door te gaan hard lopen voordat je weer in de gym kan trainen. Ook helpt het mischien om wat te gaan eten. ;)

In het begin heb je toch ook gene spieren? en dan kan je toch ook gelijk de gym in? ik denk niet dat dit werkt...

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heeft iedereen dit probleem wel eens gehad. Ohja Hé MeanMachine, welkom op het forum! :cya: Ik heb nog een paar truckjes, ik neem al dat je ze al geprobeert hebt. Je zei dat je bijna alles al had gedaan.

  • Ga 10x achter elkaar saven op de Grove Street. Meestal gaat dit probleem dan wel over.
  • Save eens op een ander eiland. San Fierro of Las Venturas

Bij de meeste mensen lost dit het probleem altijd op. Zelfs bij mij ook, probeer het ook eens. Ik hoor wel als het gelukt is. Zoniet, dan heb ik nog wel een truckje voor je: Upload je savegame eens via je "persoonlijke bijlagen". Dan kijkt iemand op het forum er in, om te kijken wat er mis is. Misschien kunnen wij het veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor alle tips en het welkom.

Maar helaas, het heeft niet mogen helpen. Vanmiddag een paar uurtjes gespeeld en geen enkele keer kon ik onder de halters kruipen.

Wel weer twee streepjes spieren er bij gekregen door met een minigun rond te sjouwen.

@Ruurd: Ik speel op Playstation, dus een game oploaden wordt wat moeilijk.

Maar ik heb het idee dat mijn hele spel 'fucked' is. Want ik heb de laatste Ballas 'opgeruimd', maar toch werd ik daarna nog twee keer aangevallen. Ook het spel gaf aan dat ik 100 procent alle gebieden heb.

Misschien moet ik de schijf maar eens goed schoonmaken. Dat heb ik nog niet geprobeerd. :?

gewoon ff laten rusten,naar een tijdje kan je wel weer

Robertsa :Y

Ik wacht nu al twee weken.

Ik had het eerder wel eens, maar dan alleen in de gym in Los Venturas. Bij de rest kon ik wel terecht.

@Goliat: Je hoeft geen spieren te hebben om in de gym te komen, wel om de moves te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo wanhopig ben ik inmiddels bijna wel. :bonk:

Maar ik doe dat liever niet, dat is iets voor als je helemaal klaar bent en even wat fun wilt hebben. Ik wil het spel eerlijk verslaan.. Ik fiets en ren dus maar een beetje rond. Doordat de laatste berg/fiets missie niet echt opschiet, zitten er al wat spieren aan, maar nog steeds niet voldoende. Rond de 25%.

Maar ik heb ook begrepen dat je bij het invoeren van bepaalde cheats je 100 % verneukt.

Maar goed, die laatste fiets missie en dan nog wat brandjes blussen dan ben ik qua missies klaar.

Als ik dan nog niet kan trainen smijt ik de cheat er maar over heen. Niets te verliezen, zeg maar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Door rennen en fietsen is het gelukt om ongeveer 40 procent spieren te krijgen. Toen kon ik alle gym moves doen. Maar ik kan nog steeds niet trainen.

Bedankt voor alle tips, ook al werkte er geen een. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als het bericht komt met 'Je hebt genoeg getraind vor vandaag' safe ik mijn spel en desnoods meerdere keren zodat er in gametijd telkens 6 uur voorbij gaat. Dat lukt altijd bij mij, echt geen probleem.

Maar ik kan begrijpen dat je gefrustreerd bent hierdoor. :bonk:

Succes nog ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...