DJ Vincento Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik heb welleens gehoord dat in san andreas ook auto's kunt kopen,waar moet je dat dan in hemelsnaam doen? Reageren
Dikbuik Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 je bedoelt import/export? daarvoor moet je eerst de missie custom fast track halen daarna kun je auto's exporteren en importeren http://nl.wikigta.org/index.php/Import/Exp..._San_Andreas%29 hier staat meer info en vindplaatsen van de autos veel succes Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Klopt, zodra je de auto's hebt geimporteerd, kan je auto's kopen bij het bord bij dat schip. Elke dag is het een andere auto! Reageren
Dikbuik Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 ook zonder te exporteren kun je een aantal autos kopen Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 ook zonder te exporteren kun je een aantal autos kopen O ja, hoe dan????Ik kan het in ieder geval niet!!!Als je het bord drie keer hebt volgeexporteerd, kun je coole auto's kopen, hier heb je wel veel geld voor nodig en zo lijkt het leven echt! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Als je nog niet kunt importeren, dan kun je ook geen auto's kopen. Elke keer als je een auto importeert, kun je weer een nieuwe auto exporteren. Je krijgt eigenlijk voor elke wagen die je importeert, weer een nieuwe export wagen. Zo unlock je telkens meer wagens door een auto te importeren. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) ook zonder te exporteren kun je een aantal autos kopen O ja, hoe dan????Ik kan het in ieder geval niet!!!Als je het bord drie keer hebt volgeexporteerd, kun je coole auto's kopen, hier heb je wel veel geld voor nodig en zo lijkt het leven echt! ik bedoelde : als je nog geen auto's ge exporteerd hebt maar wel die missie gehaald hebt kun je een stuk of 4 verschillende auto's al kopen zonder ze eerst te exporteren. bijvoorbeeld de Club Bewerkt: 23 april 2006 door Dikbuik Reageren
$$ryder$$ Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 heb ik wel een gehoort dat je ergens in losantos autos kan kopen maar ze zeggen wel meer Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Oke,bedankt voor de moeite Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.