Rullez Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 wat is jou favoriete film van dit jaar Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Big Momma's House 2. Deze is echt lachen! Ik ging er heen omdat ik naar de bioscoop moest voor school. Samen met een groepje vrienden hebben we ons dik vermaakt, vooral zo'n heerlijke dikke tante als hoofdrol. Watkun je nog meer wensen Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Scarymovie 4, tot nu toe dan. Me favo film van dit jaar woord denk x-man 3 of mision inpoable 3. Reageren
-Niels- Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Wat ik heb is een serie van films en geen echte film van 2 uurtjes. Bij mij gaat het dus om: Band of Brothers. Het verhaal is echt gebeurd, en het heeft redelijk veel indruk op me gemaakt. Ik ga een keer alle plaatsen bezoeken, waar ze in de film ook komen. De meeste mensen kennen het wel denk ik. Ik vind dat je deze echt een keer moet zien, als de WWII je veel interreseert. Dit verhaal verdient gewoon echt een: 10/10 Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 ik twijfel tussen harry potter 4 en the pink panther, deze heb ik in de bios gezien Reageren
Laurenz Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Mijn film van het jaar 2006 is tot nu toe V For Vendetta! Wacht al te lang op X-men 3! En op Pirates of the carribean 2. Wellicht dat 1 van deze 2 V for vendetta bij mij van de troon stoten! Laturrrrrr Reageren
King Room Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik vindt het wel moeilijk te zeggen maar V For Vendetta is een hele goede film.. Die Get rich or die trying Is ook een goede film ik weet niet of deze van dit jaar is .. Respect! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.