Jump to content

Brothers In Arms 3 in NL!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Er is nog bijna niets over Brothers in Arms 3 bekend. Er is alleen nog maar een screenshot en wat artwork beschikbaar op het moment dat we deze pagina's samenstellen, en toch brengen we Brothers in Arms(PC, Xbox 360 en PS3) graag onder jullie aandacht.

Waarom? Omdat de game zich volledig afspeelt in Nederland! Alles draait om Operation Market Garden. Op 17 september 1944 begonnen de geallieerden aan deze operatie. Het doel was om strategisch gelegen bruggen rond Arnhem en Nijmegen te veroveren, de grote rivieren over te steken en daarna door te marcheren naar Berlijn. De geallieerden hoopten dat de oorlog nog voor kerst ten einde zou zijn. Het liep allemaal anders. Brothers in Arms 3 brengt deze periode tot leven.

Dit schreef de Power Unlimited!

Ik vind dit dus echt heel vet en ga hem ook zeker kopen (ja, kopen ja, niet downloaden :schater: )!

En wat vinden jullie ervan?

Bewerkt: door W3sl3y
Geplaatst:

Wow vet, ik ken Operation Market Garden wel een beetje van Band Of Brothers.

Dit lijkt me heel vet, als dit in Nederland afspeelt ga ik hem zeker kopen!

Geplaatst:

ik hoop dat ook oorlog in Belgische Ardennen bijzit want het was toen heel erg zware oorlog in WO II

of anders is het voor volgende BIA 4 :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Moeten we hier Rotterdam bombaderen?

Joden uit de Amsterdamse grachten uithalen en dood schieten?(Anne Frank?)

Engelse vliegtuig bombaderen op Den Haag?

Is wel erg maar zou wel leuk zijn.

Het volledige naam is trouwens Brothers in Arms: Hell's Highway

Published by: Ubisoft

Developed by: Gearbox Software

Genre: Shooter

Release Date:

US: Holiday 2005

Japan: Unreleased

Europe: December 25, 2006

Also Available On: PlayStation 3, PC

Features: Online

Is hij niet uit in Amerika?

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

Klompen schieten in Nederland(slaat nergens op)

Ik denk ook dat ik hem ga kopen(Als ze nederland maar goed namaken)

Geplaatst:

Ik heb het gisteren ook gelezen... Operation Market Garden komt er in voor. Lijkt me zeker mooi om te zien; ons kikkerlandje staat centraal in een game van wereldformaat. :D Die nieuwe engine doet zijn werk zeker goed, bijna levensecht. :) Ga hem zeker halen als ie uit is!

Geplaatst:

Geweldig,

Ben altijd al gefasineerd geweest door Operation Market Garden, en de Arnhem Bridge

Brothers in Arms III word dan voor mij waarschijnlijk automatisch een must have... :)

Geplaatst:

Ik heb daarnet nog een van de nieuwe filmpjes gezien die een minuut lang toont wat de gameplay bevat.

Als ik jullie was zou ik ook maar eens snel gaan kijken op de nederlandse website van Brothers in arms. Daar kan je het clipje bekijken die een pracht aan graphics toont.

De max ^_^

• 4 weken later...
Geplaatst:

Komt dit spel ook op de 360? Zo ja dan ga ik hem zeker kopen net zoals de nieuwe Medal Of Honor wat volgens mij ook een superspel word!

Geplaatst:
Komt dit spel ook op de 360? Zo ja dan ga ik hem zeker kopen net zoals de nieuwe Medal Of Honor wat volgens mij ook een superspel word!

Ja daar komt hij ook op uit.Maar het lijkt mij wel leuk om ons land te bevrijden.

• 4 weken later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...