Think Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Hij verschijnt op 360 en ps3(niet op ps2). Het zal geen launchgame van de ps3 worden.( dus later dan de ps3 release ) Reageren
Wesley Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) Cool! Dan ga ik hem zeker kopen! Je bent niet de enigste hier. Btw, het lijkt wel een soort simulatie spel. Je kunt zelf bepalen waar je troepen heen moeten etc. Je hoeft maar een locatie aan te weizen. En je troepen macht gaan er op af! Bewerkt: 21 juli 2006 door Wesley_GTA Reageren
Ikkes Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 *Bump* Ik ga dit spel zeker kopen. Vooral omdat deze slag vlak in mijn omgeving heeft afgespeeld. Ik woon namelijk in Ede. Dit is een stad van ongeveer 15 km van Arnhem af. De opnames van de film "A Bridge To Far" zijn bij mij op de heide gemaakt. Ik verzamel allerlei dingen over deze slag. En het spel kan dan zeker niet missen. Het lijkt mij echt zo gaaf om deze operatie na te spelen met echt prachtig beeldkwaliteit. Ik kan niet wachten . Ikkes Reageren
Vinewood Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ik heb het gelezen in de pu Nu ben ik erzeker van dat het een meesterspel woord Het is in nederland, heb daar altijd al iets van willen weten ( in de oorlog etc ) En alles kan kapot ! Ik ga zeker deze game kopen, Als de ps3 in de prijs gezakt is Reageren
W3sl3y Geplaatst: 29 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 En toch kies ik voor CoD3 omdat die gewoon nog beter wordt. De multiplayer is veel beter dan bij BIA. Natuurlijk jammer dat CoD3 zich niet in NL afspeeld maargoed, je kan niet alles hebben. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 (bewerkt) Maar weet iemand wanneer die uitkomt?Hij zal zeker niet op de ps2 zijn? Hij komt voor de pc, ps3 en Xbox 360. Ik heb een filmpje met gameplay gevonden op internet. http://www.gametrailers.com/player/12763.html En toch kies ik voor CoD3 omdat die gewoon nog beter wordt.De multiplayer is veel beter dan bij BIA. Natuurlijk jammer dat CoD3 zich niet in NL afspeeld maargoed, je kan niet alles hebben. Dat lijkt mij ook een goed spel worden maar ik denk dat BIA gewoon net iets beter wordt. Maar ik denk dat ik ze beide gewoon koop Bewerkt: 28 juli 2007 door -->nick<-- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.