Jump to content

8 Jaar oud kind steelt auto


W3sl3y

Recommended Posts

Dit schrijft de Power Unlimited:

We hebben weer een meesterlijk verhaal voor je. Let op,want je geloof je oren en ogen niet. Een gassie van 8 jaar (!) heeft in Modesto, een plaatsje in Californië, de auto van z'n lerares gejat en is er een paar blokjes mee gaan rondkarren.

Dat is op zich al waanzin. Hij had op vakkundige wijze de sleutels uit haar tas geript en aan het rijden geslagen. Fantastisch! Hoe kom je d’r op? En hoe de neuk kan een 8-jarige überhaupt een auto besturen? Je weettoch, gassen sturen tegelijk is best knap als je nog maar 8 keer je verjaardag hebt mogen vieren. Daarnaast is jonge knaapje is nog geen twee turven hoog (naar zeggen, de kleinste van de klas) en kan dus amper boven het stuur uitkomen.

En het mooie van deze actie is dat niks en niemand ook maar een krasje heeft opgelopen! Je vraagt je misschien af waarom dit berichtje op het Powerweb staat. Nou, dat zal ik je vertellen. Toen deze topcrimineel in wording voor een plaatselijke agent moest verschijnen, vroeg de agent als eerste: ‘Speel je wel eens videogames?’, waarop het knaapje antwoordde: ‘Ja!’ De agent vroeg door en zei: ‘Wat is je favoriete game dan?’ Je voelt ‘m al aankomen. Het was GTA. Want ja, daar leer je deze shit toch?

Anyway, check dit en dit filmpje die over dit grappige incident op de Amerikaanse televisie zijn verschenen. Wat natuurlijk weer de discussie op laat waaien over hoe het mogelijk is dat kids van 8 deze game kunnen spelen.

De auto-ontvoerder kreeg een matige straf. Hij is voorlopig van school geschorst en kom bij de eigenaresse de les in ieder geval nooit meer in...

Dit zijn de links van de filmpjes:

http://www.cbs13.com/video/?id=7059@kovr.dayport.com

http://www.cbs13.com/video/?id=7053@kovr.dayport.com

Wat vinden jullie hiernou van?

Ik vind dat dit kind nooit meer met GTA mag spelen omdat hij gewoon niet tegen alle agresiefiteit kan en het ook maar zelf gaat doen.

Als deze jongen 10 jaar ouder was dan had hij misschien wel een moord gepleegd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Little Mister

    2

  • Goliat

    2

  • ikt

    2

  • Alexy

    2

Top Posters In This Topic

Ik vind het wel grappig, maar nu krijgen we weer al dat gezeur van ik weet nie wie allemaal over ons heen.

Weer die kritiek op GTA :-( ik wordt daar zo misselijk van, ik wed dat het gewoon propaganda is van de Amerikaanse overheid om argumenten bij de bevolking op te wekken om GTA af te schaffen, die auto zal heus wel gestolen zijn hoor maar ik geloof dus echt niet dat het echt zo is dat hij die auto door GTA heeft gestolen. :N

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ook niet van dit soort games gaan spelen als je er niet tegen kan, vooral als je pas 8 bent.. Ik snap trouwens ook niet dat ze een kind van 8 zoiets laten spelen, dat ligt dan aan de ouders. Ook vind ik het echt gaar dat ze altijd maar GTA de oorzaak van dit moet zijn. Ook als is GTA de oorzaak dan is het nog niet de schuld van de makers. Dat kind of die ouders kozen er zelf voor om hem dit spel te laten spelen.

ik geloof dus echt niet dat het echt zo is dat hij die auto door GTA heeft gestolen.

Dat zou wel goed kunnen. Als ze het zo in het spel zien denken ze van dat het normaal is om zoiets te doen.

En dan gaan sommigen mensen R* nog aanklagen ook :N Dat vind ik onzin, jij bent tenslotte zelf diegene die kiest om het spel te spelen en die ouders kiezen er dan ook voor dat ze hen zulke games laten spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gelezen en gezie. Waanzijn dat zo'n klein jochie een auto steelt. Opzich is het wel weer grappig, ze rijden er mee weg en voila. Een jochie van 8 achter het stuur. Wat het leukste ervan is, dat hij GTA - San Andreas - leukste vind. Net dat je daar al die moves leert.

Zoals Little Mister ook al zei: Ze gaan waarschijnlijk R* aanklagen, dat vind ik ook te gek. Ze kiezen zelf voor het spel (dat jochie + de ouders). Dat jocheie zal het nooit mee-gekeregen hebben omdat hij niet 18+ is. Kletskoek dus, om naar de rechter te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

In San Andreas leer je niet hoe je sleutels moet stelen en hoe je een auto moet starten en gebruiken enz.

Dus aan San Andreas ligt het niet aan volgens mij.

Ik vind het wel knap dat zo'n klein jongetje een Dikke Dodge kan besturen :bonk:, zonder schrammen

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou wel goed kunnen. Als ze het zo in het spel zien denken ze van dat het normaal is om zoiets te doen.

Volgens mij begrijpen mensen hier nog niet helemaal hoe het land Amerika in elkaar zit.

9 van de 10 keer worden dit soort dingen verzonnen om hun doel te bereiken(propaganda)

Link to comment
Delen op andere websites

Da is toch ni de fout van GTA da een of andere verkoper GTA verkoopt aan iemand van 8 jaar. ok je moet mss geen 18 zijn om da spel te spele ma je weet toch da da spen ni geschikt is voor iemand van 8. Volgens mij wille ze gewoon de schuld op GTA schuive om zelf ni gestraft te worde :ch: .

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vinden jullie hiernou van?

Ik vind dat dit kind nooit meer met GTA mag spelen omdat hij gewoon niet tegen alle agresiefiteit kan en het ook maar zelf gaat doen.

Als deze jongen 10 jaar ouder was dan had hij misschien wel een moord gepleegd.

Dat kind is gewoon nog veel te jong om dat spel te mogen spelen en te begrijpen dat een video-game niet het echte leven is. Als hij 10 jaar ouder geweest zou zijn geweest, had hij denk ik ook geen moord gepleegd, minder snel iig..

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt aan de ouders. Hoe haal je het in je hoofd om een ventje van 8 GTA te laten spelen? Maar videogames beinvloeden jeugd toch niet. Ze houden de jeugd juist van de straat. Mensen die zo'n spel na gaan doen horen geen spel te spelen, ze horen thuis in een inrichting. Gekken zul je altijd hebben, met of zonder videospelletjes.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is toch helemaal te gek, als dat ventje met zijn voet op de pedaal zit kan hij niet eens door de voorruit kijken, laat staan de straat zien.

Kan ook niet zijn dat het aan GTA ligt, want daar leer je geen sleuteld jatten, auto's starten,... en ook nog: Die auto is waarschijnlijk geen automatic, waardoor je dus moet schakelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...