Jump to content

8 Jaar oud kind steelt auto


W3sl3y

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Little Mister

    2

  • Goliat

    2

  • ikt

    2

  • Alexy

    2

Top Posters In This Topic

nou het is ook net hoe je bent opgegroeid :sst:

want sommige kunnen er wel tegen en andere willen het wel eens na doen :clown:

maar 8 jaar en autorijden zonder ook maar één krasje op te zetten vind ik wel knap

want ik heb ook wel eens auto gereden met mijn vader op een landweggetje waar niemand rijd :)

maar dat was toch wel moeilijk :-(

het verbaast me niks dat hij niet ging botsen want in SanAndreas bots je wel eens expres :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

DOM dat je een kind van 8 dit spel laat spelen waar je mensen in vermoord en zo maar dat die de auto steelt dat is de schuld ook van de ouders wees maar trots op je zoon :N 8 jaar en dan al een dief slechte naam voor GTA...

Link to comment
Delen op andere websites

Whahaha prachtig! :D Echt weer ongelooflijk hoor, een 8-jarig jochie die (volgens het berichtje) de kleinste van de klas was, een auto jat en vervolgens ermee vandoor gaat. :bonk: En zijn favoriete game is GTA: San Andreas. Lijkt me wel wat stug hoor, dat je door die game autorijden leert. :bonk: Daarvoor moet je toch ook echt pedalen in trappen, sturen met (voor dat jochie waarschijnlijk) een enorme schijf (de stuur dus), ook nog eens sleutels jatten en in het contact steken, misschien ook nog schakelen en dergelijke en ook nog niet eens een enkel krasje maken! Wat ik ook niet echt snap; in GTA: SA moet je sturen d.m.v. joystickje bewegen, gas geven en remmen door op een paar knopjes te drukken, dat is in een echte auto toch niet zo. Toch is het wel weer een leuk verhaal zo, om te horen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat dit kind nooit meer met GTA mag spelen omdat hij gewoon niet tegen alle agresiefiteit kan en het ook maar zelf gaat doen.

Als deze jongen 10 jaar ouder was dan had hij misschien wel een moord gepleegd.

Dit vind ik weer iets te overdreven. De combinatie van auto-simulatoren in een gamehall en GTA San Andreas kan misschien wel aanleiding hebben gegeven, maar een moord gaat toch echt te ver, ik bedoel, het is ook nog een gewoon kind met verstand (wat al gedelltelijk weg is) , een joy-ride en een moord is toch echt een té groot verschil.

(mijn mening)

Gr. Alexy

Link to comment
Delen op andere websites

eyz,

ik denk niet echt dat en een doorsnee kind is,

als je zo kijkt, welk kind haalt het nou in zijn hoofd om een auto te gaan stelen?

mischien werd dat kind wel erg gepest op school en wou stoer doen of iets dergelijks.

in iedergeval zit er vast een steekje los bij dat kind. :puh:

grtz, Cesar SA

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...