Velaro Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Nou,ik heb ook al Gta Vc begonnen spelen toen ik 8 was en ik heb geen auto gestolen en ermee beginnen rijden,volgens mij ligt het aan z'n koppie... Reageren
.Syfes Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Dat moet je wel kunnen als je maar 8jaar bent,zou ik wel willen op mijn 12de leren autorijden Reageren
Dago58x Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Wo,Wo,Wo,Wo Een kind van 8 jaar gaat auto rijden Nog nooit van gehoord Wel Cool Reageren
XoIN Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ok het auto stlen was niet cool maar op mijn achste(zelfs daarvoor) speelde ik GTA nooit last gehad met autoritieten geef toe hij kone wel goed rijden Reageren
nick11123 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 nou het is ook net hoe je bent opgegroeid want sommige kunnen er wel tegen en andere willen het wel eens na doen maar 8 jaar en autorijden zonder ook maar één krasje op te zetten vind ik wel knap want ik heb ook wel eens auto gereden met mijn vader op een landweggetje waar niemand rijd maar dat was toch wel moeilijk het verbaast me niks dat hij niet ging botsen want in SanAndreas bots je wel eens expres Reageren
ikt Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Of hij heeft NFS U gespeeld, daar mag je niet tegen auto's botsen, daar gaan stylepoints vanaf Reageren
Dikbuik Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 ik heb ooit geprobeerd t slot van me vaders auto open te maken met een paperclip nadat ik bassie en adriaan gezien had, dan zou da toch ook verbode moeten worden Reageren
2moredays Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 DOM dat je een kind van 8 dit spel laat spelen waar je mensen in vermoord en zo maar dat die de auto steelt dat is de schuld ook van de ouders wees maar trots op je zoon 8 jaar en dan al een dief slechte naam voor GTA... Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Cool jochie, maar die ouders zijn verantwoordelijk. Best knap, maar sleutels leren stelen kun je wel bij andere games.... Reageren
$$ryder$$ Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 een kind van 8 jaar kan nooit een auto besturen kan niet kan niet met de voeten bij het gas Reageren
Little Mister Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 een kind van 8 jaar kan nooit een auto besturen kan niet kan niet met de voeten bij het gas Maar hij heeft er toch een stukje mee rond gereden Reageren
Pietje II Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Whahaha prachtig! Echt weer ongelooflijk hoor, een 8-jarig jochie die (volgens het berichtje) de kleinste van de klas was, een auto jat en vervolgens ermee vandoor gaat. En zijn favoriete game is GTA: San Andreas. Lijkt me wel wat stug hoor, dat je door die game autorijden leert. Daarvoor moet je toch ook echt pedalen in trappen, sturen met (voor dat jochie waarschijnlijk) een enorme schijf (de stuur dus), ook nog eens sleutels jatten en in het contact steken, misschien ook nog schakelen en dergelijke en ook nog niet eens een enkel krasje maken! Wat ik ook niet echt snap; in GTA: SA moet je sturen d.m.v. joystickje bewegen, gas geven en remmen door op een paar knopjes te drukken, dat is in een echte auto toch niet zo. Toch is het wel weer een leuk verhaal zo, om te horen. Reageren
Alexy Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik vind dat dit kind nooit meer met GTA mag spelen omdat hij gewoon niet tegen alle agresiefiteit kan en het ook maar zelf gaat doen.Als deze jongen 10 jaar ouder was dan had hij misschien wel een moord gepleegd. Dit vind ik weer iets te overdreven. De combinatie van auto-simulatoren in een gamehall en GTA San Andreas kan misschien wel aanleiding hebben gegeven, maar een moord gaat toch echt te ver, ik bedoel, het is ook nog een gewoon kind met verstand (wat al gedelltelijk weg is) , een joy-ride en een moord is toch echt een té groot verschil. (mijn mening) Gr. Alexy Reageren
Scooter Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 eyz, ik denk niet echt dat en een doorsnee kind is, als je zo kijkt, welk kind haalt het nou in zijn hoofd om een auto te gaan stelen? mischien werd dat kind wel erg gepest op school en wou stoer doen of iets dergelijks. in iedergeval zit er vast een steekje los bij dat kind. grtz, Cesar SA Reageren
Alexy Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 (bewerkt) het is ook nog een gewoon kind met verstand (wat al gedelltelijk weg is) Bewerkt: 24 april 2006 door Alexy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.