Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik heb gehoord dat je auo's bulletproof en al die shit kan maken. Dat je er ook een bom in kan leggen.

Is dat waar? Zo ja waar kan je dat doen dan, en hoe?

Geplaatst: (bewerkt)

Ja dat kan je kan je auto's tunen, en er een bom in plaatsen.

Hier staat een kaartje met alle Tuning-Shops van GTA SA.

Je rijdt gewoon één van de Tuning-Shops binnen, en je kan allemaal dingen selecteren voor je auto, bijvoorbeeld Nitro, andere velgen, voorbumper, andere kleur etc.

Let op: In een paar shops kan je niet alle auto's tunen, in Transfender kan je bijna alle auto's tunen, behalve vrachtwagens etc natuurlijk.

Er is nog speciale Tune-Shop voor echt sport cars, die Tune-Shop vindt je helemaal in het westen van San Fierro, het is op het kaartje aangeven.

Er is ook een speciale Tune-Shop voor Lowriders, die Tune-Shop vindt je in Los Santos, in het het plaatsje Playa Del Seville, helemaal rechts onder in Los Santos.

Op het andere kaartje heb ik de Bombshop aan geven, als je daar in rijdt betaal je wat geld en komt er een bom in je auto, als je uit de auto stapt, en je pakt een afstandbedieningetje voor, dan kan je hem af laten gaan. Dus rijdt de auto even naar een plaats waar veel mensen en laat hem ontploffen, dan kan de pret beginnen!

Klik even op het kaartje:

sanandreasmap9ej.th.jpg

Je kan je auto volgens mij niet bulletproof maken, het kan wel met een Trainer, kijk maar eens in de GTAGames Download Base, daar vindt je genoeg trainers.

Let op: je moet je wel inloggen om te kunnen downloaden.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst: (bewerkt)

In San Fierro heb je ook nog een bomb-shop. Her kom je tijdens de missie Yay-Ka-Boom-Boom ook langs. De bombshop zit bij een muurtje, dus hij valt niet echt op. De bombshop is afgeleid uit GTAIII. We noemen de bom-shops ook wel 8-Ball Bombshops. :)

bomshop3js.jpg

[[.. Je kan je auto volgens mij niet bulletproof maken ..]

Dat kan zeker wel. Daarvoor moet je wel cheats gebruiken. Hier komt een lijstje hoe je auto's bulletproof moet maken:

Stap nu in de auto die je voor altijd kogelvrij wilt maken breng hem naar de hangar in Verdant Meadows. Laat de deuren van de hangar open gaan en rij achteruit(maak je geen zorgen als je de hunter/leviathan vernietigt) Rij er dan met grote snelheid in en laat je uit de auto vallen, schiet dan op de auto om te kijken of de auto nog kogelvrij is. Ga nu uit de hangar en laat de deuren dichtgaan. Tik nu opnieuw de Vehicle of death cheat in om de cheat te deactiveren. Laat de deuren van de hangar weer opengaan. De auto is nu compleet kogel en explosievrij.
Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
die ene shop voor sport cars wist ik nog niet eens dan moet ik die maar gaan zoeken

Typhoon had vergeten te melden, als je in die tuneshop auto's wilt tunen. Moet je eerst alle San Fierro missies halen en 2 Wang Cars missies. Daarna is de tuning sho helemaal links in San Fierro open. Deze tuning shop heet Wheel Arch Angel :)

Geplaatst:
2 Wang Cars missies. Daarna is de tuning sho helemaal links in San Fierro open. Deze tuning shop heet Wheel Arch Angel :)

Volgens mij zijn het er 3.

- De missie waarin je gewoon een auto moet stelen door de auto met zo'n politie maneuvre van de baan

te halen.

- De missie met Cesar waar je naar die ene autowinkel rijden en daar een auto moet stelen.

- De missie waarbij je achter een auto moet rijden en de auto tot stilstand moet brengen door van die

metalen pinnen moet laten vallen uit je auto zodat de banden van de auto lek raken en je de auto

makkelijk kan stelen.

Namen weet ik even niet. :$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...