.::FLIPKIP::. Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) hallo allemaal bedenk hier nieuwe voertuigen voor de nieuwe gta Vice city stories, bedenk er ook een naam bij. ik heb hier een lijstje van auto`s die ik er wel in ZOU willen hebben: -een boeing 747 met dan de naam AT-700 -een tank op rupsbanden met de naam Rhino 308 -een nieuwe cheetah auto die nog veel sneller is met da naam Cheetah GT -een groot cruise schip met de naam ST. vice city -een normale hybride fiets met de naam Blizzard ofzo -een kart met gewoon de naam kart -een water vliegtuig die ook op normaal land kan opstijgen met da naam Skimmer SGA (sea, ground, air) Bewerkt: 29 april 2006 door plippop Reageren
MrKooKie Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Het lijkt me wel vet om een keer zo'n hybride auto te rijden, met gewoon normaal rij-gedrag. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik dacht aan een zeer lage bij de gronds model die op zonneenergie werkt. Er is alleen maar ruimte voor 2 personen en je kan helaas geen bagage meenemen. Reageren
Damos Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Een rode auto met een spoiler er bij met de snelheid van 450 en allemaal gadgets zoals raketten smoke screen enz. De naam is Aston damos Maar niet heus Reageren
nick11123 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) ik zou een Ferrari Modulo in willen hebben met de naam:Modulo lijkt me wel vet!!! Bewerkt: 2 mei 2006 door nick11123 Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Natuurlijk de Aston Martin van James Bond, Aston Martin DB5. Of de Vanquish, DB5 heet dan de speed GT en de Vanquish GT-Quish. En een Cadillac die heet 'Speed Niggah'. Bewerkt: 3 mei 2006 door Thomas Crown Reageren
Dinkydau Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Een amfibievoertuig zou leuk zijn. Reageren
RogierS. Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Een onderzeeër zou leuk zijn. En dan niet zo'n kleintje, maar eentje van het leger. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 12 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) ik heb nog een idee: een beter bestuurbare hovercraft, met de naam Vortex GS Bewerkt: 12 mei 2006 door plippop Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Een Ford Mustang Fastback met de naam Speed. En een Cadillac Escalade met de naam Escal. En de BMW Z4 met de naam Z-450. En ga zo maar door totdat je een ons weegt, . Reageren
Ben007 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Hydra die beter bestuurbaar is Tandem Meer militaire voertuigen .... Reageren
Volvo-Friesland Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Ik zou wel een Volvo V70R willen, met de naam sweedisch (power) Pulse GT-Turbo, en de Volvo V70 T5 noem ik Pulse Turbo, en de Volvo V70 2.4 noem ik de Pulse. *Real fantasy* Maar wie wil er nou zoon lijkenwagen in het spel hebben.. Oja, Uitgebrijder tunen t.o.v. San Andreas zou mij ook zeer geslaagd lijken. En Diesels.. waarom heb je geen verschil tussen Benzine en Diesel, dat zou realistiesch lijken als je ook kunt tanken.. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Ik zou wel een Volvo V70R willen, met de naam sweedisch (power) Pulse GT-Turbo, en de Volvo V70 T5 noem ik Pulse Turbo, en de Volvo V70 2.4 noem ik de Pulse. *Real fantasy*Maar wie wil er nou zoon lijkenwagen in het spel hebben.. Oja, Uitgebrijder tunen t.o.v. San Andreas zou mij ook zeer geslaagd lijken. En Diesels.. waarom heb je geen verschil tussen Benzine en Diesel, dat zou realistiesch lijken als je ook kunt tanken.. tanken jaja ik heb een wanted level van 4 en mijn bezine is bijna op. FF wachten jongens van de police nog een paar liters en dit zal erder bij IV komen als bij VCS Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 3 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 nou, het lijkt me wel leuk dat je moet tenken enzo maar to the point: nog een idee: de paus mobiel met de naam: Revonator Reageren
Rullez Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 het lijkt mij leuk om gewoon alle auto,s van nu te hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.