.::FLIPKIP::. Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 mwa, dan zou Vice City Stories een hele make over moeten hebben, wat mij best cool lijkt. maar de voertuigen uit 2006? ik weet het nog niet. Reageren
OG-J Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Een betere bestuurbare Hydra, jullie weten toch dat je op de ps2 om de motors te draaien dus om snel vooruit te vliegen het linkse analoogske moeten een 10 seconden vooruit houden?? Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 hoe zal hij dan moeten opstijgen? en moeten landen, want die analoge is al bezet. en het s ook onnodig want vice city is aardig klein. maar dat is allemaal mijn mening Reageren
mattiejj Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 bugatti veyron binnen een halve minuut helemaal door Vice City zijn gereden! Reageren
Jorair Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 -F-16 met de naam falcon -spitfire met de naam spit -b-17 met de naam memphis belle of Sally B -aston martin vanquish met naam / -ferrari testarossa en F-50 -grote onderzeeër van het leger (met torpedo's natuurlijk) -bus waar je als passagier met mee kunt rijden - .... Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 een hydra en een hunter en een cheeta Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Een cheeta nog wel! ik dacht toch echt dat het een Cheetah was. of je bedoelt het broertje van de Cheetah Reageren
ArticLight Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Een Mr.Whoopee! maar dan met allemaal gadgets enzo. spijkers uit de knalpijp strooien, of een verborgen rakettenwerper ofzo. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ik hoop de batman mobile die ergens in een garage staat of een moto met geweer en nitro. Reageren
medion Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 -Een vrachtwagen die auto's kan vervoeren. Of de vrachtwagen die kit vervoerd, dat je tijdens het rijden in de vrachtwagen kan, of eruit. De vrachtwagen zou dan Linerunner-special kunnen heten, vind de neus wel stoer. -Een tankauto, die een dikke explosie veroorzaakt. naam: Tankcar. -Een formule 1 auto , standaard dan. Want met een download kun je hem ook toevoegen. naam: Forrace. -Niet echt nieuw kwa auto, maar dat je topfun autotjes gewoon kunt gebruiken. Dus met een RC model door de stad scheuren. -euh, helicopter die ook iets kan vervoeren, zoals een auto. naam: Transheli. medion Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Een onderzeeër met de naam Submarine U.S.A. Y55 Reageren
Ice Banana Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Maffe ideen Maar denk es door het was 1984 de meeste van die voertuigen bestonden toen nog niet Ik zou graag : FERRARI 308 GTS 1984 Chevrolet Classic ... 1984 Alfa Romeo Spider Veloce 1984 Chevrolet Corvette Quasar - 1984 1984 Peugeot 205 Turbo 1984 Pontiac Fiero 4 cyl. Reageren
DdJDean Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 nitro's op alle soorten voertuigen Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Ik zou wel een hele serie ferrari's willen hebben, die passen goed in GTA VCS. Ferrar 360 Spider, 360 Modena enz. enz. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Haha, in SA waren net als in VC 2 Ferraris, in SA: Super GT en de Cheetah, in VC: Stinger, Cheetah. Er mag best nog wel 1 in ja, er komt iniedergeval 1 Ferrari in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.