Talietje Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) hallo, ik zoek een programma waarmee je spellerjes maakt. Wil iemand me helpen? Wat voor spel? Een avonturen spel. Die spelletjes dat je voorwerpen moet zoeken gelijk als Freddi Fish, Spy fox, Pink panter,.. ps: een pm sturen mag ook! tallex Bewerkt: 23 april 2006 door tallex Reageren
Talietje Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Gamemaker Site met dat programma kan je alleen maar van die doolhoven maken en dat zijn spelletjes met levels enz. maar ik wil graag een spel maken met avontuur , maar dan deze avontuur: Niet zo van die levels met balletjes en sterretjes pakken, maar dit! dat je met een pijltje moet klikken welke kant je op wilt. Als iemand weet welk programma je moet gebruiken ben ik hem of haar heel dankbaar!!!!!! Reageren
Schno009 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 je kent het progamma blijkbaar niet het progje rijkt van simpele klik-bal-gewonnen spelletjes tot 3D spellen Reageren
Talietje Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 ik vind geen cursus hoe je 3D spelletjes maakt!! Ik zit al een hele tijd achter mijn computer te zoeken naar zo'n cursusen Reageren
Schno009 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 wat voor 3d spellen wil je dan maken? First Person Shooter? zo ja, weet ik een leuk programma Reageren
Talietje Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 ken je spy fox of Freddi Fisch? Zo een spel wil ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag maken, ik heb je in de vorige post een afbeelding gegeven. Reageren
Talietje Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) sorry voor de db. welk programma zou ik er het best voor gebruiken flash of game maker of nog een ander programma? Bewerkt: 26 april 2006 door tallex Reageren
nick11123 Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 ik denk voor dat plaatje dat je in je vorige post had late zien kan je beter Flash MX voor gebruiken want ik heb het op de computer maar vraag niet hoe het werkt want ik snap er geen ene hol van Reageren
Talietje Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2006 ik denk voor dat plaatje dat je in je vorige post had late zien kan je beter Flash MX voor gebruiken want ik heb het op de computer maar vraag niet hoe het werkt want ik snap er geen ene hol van wil je me eens de site geven waar je het gedownload hebt? Reageren
Timotees Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 http://www.macromedia.com/cfusion/tdrc/ind...roduct=flashpro Je moet wel ff registreren. Reageren
Talietje Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2006 http://www.macromedia.com/cfusion/tdrc/ind...roduct=flashproJe moet wel ff registreren. het lukt niet! hij zegt telkens dat mijn emailadres fout is, maar hij is juist! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.