Nemean^inf Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Zeg kheb eens een vraagje, ik speel bf2 al lang kheb nu SF (Special forces) En Euroforce Maar dan heb je toch de patches nodig hoe moet ik die installen? In welke volgorde? Reageren
Froodooo Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik heb de site's van de twee spellen voor je gevonden in ieder geval, het zijn deze 2: Battlefield Special Forces Battlefield Euro Force Op allebei de site's heb je een download zone, ik zou zeggen, kijk eens bij allebei, ze hebben vast wel hetgene wat jij zoekt! Succes ermee! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Nee ik heb de patches al, ik moet weten in wat voor volgerde ik ze moet installen. Reageren
Velaro Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Volgens mij maakt het niet uit welke volgorde hoor... Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Volgens mij maakt het niet uit welke volgorde hoor... Jawel, je gaat toch ook niet eerst de uitbreiding instaleren en daarna de game zelf? Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Ik heb em ook heb ook me eigen clan ! Iedereen Speelt Bf2 Wel ! Niet iedereen heeft SF gekocht Meeste mensen Binnen de Clan die hem wel hebben gekocht hebben het gekocht om de wapens ! Ik dus ook En Euro Force hebben maar 2 mensen gekocht ... Kan je dus nagaan EA games wil er aleen maar Geld mee maken Onder tussen Verknallen ze de game ook nog es een keer Ook de Nieuwe Bf 2142 Gaat Bijna Niemand Van MIJN clan kopen Omdat het NIET realisties is en gewoon Saai Onze Clan bestaat nu al 4 jaar en We Gaan Toppie En we Zijn ook niet vanplan over te stappen op 2142 ! Volgorde !!!! kan je me Vertellen als je al Wat pacthes heb Geinstaleerdt ?????????? Bewerkt: 23 april 2006 door Sa_bullldog Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik heb nog niks geinstalled behalve BF2 en SF, kben nu de nieuwste patch aant downen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.