han ibes Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Beste Forumleden. Mijn jongste zoon heeft steeds opnieuw problemen met GTA op de computer. ik probeer wel te helpen maar kom er ook niet uit. Is er een forumlid in de buurt Oisterwijk (Tilburg) die ons, tegen vergoeding uiteraard, wil helpen met de juiste installatie van GTA. Het is zeer frusterend om Daan te zien ploeteren en niet verder te zien komen, de hulp is hard nodig. Avast Dank voor het lezen. Ik ben het best te bereiken op mijn mobiel of via de E-mail. Han Ibes 06.40435244 Bewerkt: 23 april 2006 door han ibes Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Beste Forumleden.Mijn jongste zoon heeft steeds opnieuw problemen met GTA op de computer. ik probeer wel te helpen maar kom er ook niet uit. Is er een forumlid in de buurt Oisterwijk (Tilburg) die ons, tegen vergoeding uiteraard, wil helpen met de juiste installatie van GTA. Het is zeer frusterend om Daan te zien ploeteren en niet verder te zien komen, de hulp is hard nodig. Avast Dank voor het lezen. Han Ibes Misschien kunt u ons ook vertellen wat de problemen zijn, wij zijn met genoeg mensen hier op het forum. Elk probleem kan opgelost worden, maar dan moeten we wel weten wat het probleem is, als u die ons vertelt helpen wij u gratis! Reageren
Goliat Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Uitelg is vrij moeilijk, maar mocht het zijn dat je iemand op het forum vertrouwt en Windows XP hebt dan zou je gebruik kunnen maken van iemand van afstand om hulp vragen. Op die manier krijgt de gene die de helpende hand biedt controle over jouw PC en kan die het dan instaleren. Hoe werkt het? 1. Ga naar start 2. Ga naar help en ondersteuning 3. Ga naar [helemaal boven aan] nodig een vriend om via hulp op afstand verbinding met uw computer te maken 4. Ga naar iemand uitnodigen om te helpen 5. Je krijgt nu een lijst te zien met MSN adressen, is het zo dat de gene die je kan helpen nog niet in je msn lijkst staat dan moet je dat even doen en dat gaat gewoon met msn messenger zoals je altijd contactpersonen toevoegt. Die gene moet uiteraard wel on line zijn die u selecteerd. Zelf moet je ook on line zijn. 6. Druk na het selecteren op deze persoon uitnodigen en alles wijzigt zich vanzelf. 7. Het probleem wordt opgelost door de desbetreffende persoon. Bewerkt: 23 april 2006 door Goliat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.