.Levi. Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Andere uitkomsten van mij, tot nu toe. (Sommige met wat extra effecten): Resultaten van andere leden: General Lee Slimm Dizzee Giorgo .::Coca Cola::. Nielok Arjen Big Bear Respect! Top werk jongens! En nogmaals bedankt voor die complimenten. =D Bewerkt: 27 april 2006 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 Van de week ga ik hem zeker volgen, ziet er goed uit man... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Wow, Levi, je hebt echt weer eens een goede tutorial gemaakt. Het zal best veel tijd gekost hebben om deze te maken. Ik ga hem ook zeker weten volgen, en als ik klaar ben zal ik mijn resultaat laten zien. Echt goed man. Edit: Dit heb ik ervan gemaakt: Bewerkt: 23 april 2006 door General Lee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 Levi een mooie ut met een strak resultaat! Ik ga hem strax ook ff uitproberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 Eerste result van Slimm Erg goede tut levi, ook al kende ik de meeste technieken al, is dit met het Ripple effect weer echt wat nieuws! De lay out is mooi en de tekst is duidelijk te lezen. Alles is goed uitgelegd, alleen moest ik sommige dingen een paar keer nalezen of ik het wel goed deed (vooral bij het duplicaten en vervolgens eronder zetten). Ik heb een paar dingen zelf erbij gevoegd, maar het grootste gedeelte aan je tutoral gehouden. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 Bedankt voor jullie reacties jongens! General Lee wat heb jij een mooie uitkomst, echt waar! Hetzelfde geld ook voor Slimm. Leuk om te zien dat er mooie uitkomsten komen van andere leden door jou tut. In mijn eerste post komen nog meer uitkomsten die ik met mijn tutorial heb gemaakt. Hij is dus in update. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 Haha, in die sig heb je net dezelfde render als mij Levi. Ik post mijn resultaat zo, dit lijkt me een mooie tut. Vooral het lichteffect erdoor. Ik maak eerst even mijn huiswerk en dan post ik mijn resultaat. Nice Tutorial levi . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 Ik heb hem ook gevolgd en het is een goede tutorial. Alles is goed uitgelegd en ik denk dat beginners hier zeker veel aan hebben. Mijn result. Misschien een goede sig voor lantyz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2006 Ik heb een beetje anders gedaan bij de text. Veel mensen vinden het misschien niet mooi, maar ikwel. Dat is het voornaamste. Die van Slimm vindt ik echt mooi . Ook die van Levi in de tut. Anyway.. hier is de mijne . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2006 (bewerkt) Goeie tut Levi dit is mijn resultaat Bewerkt: 24 april 2006 door .::Coca Cola::. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nielok Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2006 Prachtige Tutorial Levi!!!!! heel erg leerzame tut voor mij dit is mijn resultaat: de render was wel heel erg donker daarmee dat mijn sig niet zo licht is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2006 Heerlijke tutorial: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2006 Heb er van genoten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King Room Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2006 Dit is die van mij geworden http://img170.imageshack.us/img170/8778/tutsig3ex.jpg Met dank aan Levi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2006 Mijn resultaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.