Giorgo Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik heb me zojuist een nieuwe Gsm aangeshaft. Een motorola, (type ben ik te lui voor). Het is die laatste nieuwe, die hele dunne. Maargoed, ik had een usb enz.. erbij dus ik wil wat muziek erop zetten. En nu... ik heb alles verwijderd wat kan.( spelletjes foto's, muziek enz...) En nu geraakt er juist 1 liedje op ''Cleaning Out My Closeth''. Kan je het dan converteren ofzo ? dat het lager Mb wordt speciaal voor Gsm's ? Want 1 liedje heb ik echt niet genoeg aan. Reageren
Froodooo Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Hier heb ik wel een site voor je, er staan er heel wat op: Klik! Ook kun je bij google zoeken op "Free Wav to mp3 converter". Dan zul je ook wel wat vinden! Hopelijk lukt het je, en kun je meer dan één liedje op je GSM krijgen! Succes! Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik heb het progje gebruikt. Ik heb 3 liedjes gecnverteerd naar .gsm. Dan zijn ze maar 333 kb groot. Maar als ik ze op me Gsm via usb zet komt er op : fout ondersteuningtype. Dus de gsm neemt dat formaat niet aan. En al de andere formatan dat ik converteer worden ze minimum 10 MB ? Reageren
Giorgo Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Kan echt niemand me helpen ? Het is een Motorlla V3 Zilver.. Reageren
King Room Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Ow..Bij kunnen 5 nummers op!! Heb er nu 4 op 1 is van 12 minuten lang!! Daarom.. En dan kunnen ook nog filmpjes bij op enz. Het is wel raar dat je maar 1 nummer op hebt!! Ik heb trouwens ook een Motorola V980 Daar mis ik alleen BlueTone en InfraRood!! Maar misschien moet je terug naar de winkel gaan.. MvG. Room is now Respect! Reageren
ikt Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Probeer pocketDivxEncoder eens. HEt is jammer genoeg alleen voor films Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Ik heb ook alleen Bluetooth en Sync. Maar Respect,.. zijn het gewoon Mp3 bestanden ? Of heb je ze ook geconverteerd naar iets.. Reageren
King Room Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Ik heb ook alleen Bluetooth en Sync.Maar Respect,.. zijn het gewoon Mp3 bestanden ? Of heb je ze ook geconverteerd naar iets.. Het zijn gewoon MP3 bestanden.. Ik kan allenummers er op zetten maar zomige doet het niet omdat het een andere soort is bijv. WMA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.