Think Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik ben nog maar een beginner in ps, maar ik wil wel beter worden hier is men derde sig: Geef maar commentaar, Reageren
Synchro Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Host is op Imageshack , want ik kan jou plaatjes nooit zien. Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 ik vind hem wel mooi, maar klopt die spiegeling wel helemaal? Reageren
Think Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2006 ik vind hem wel mooi, maar klopt die spiegeling wel helemaal? normaal wel, heb hem op een tut, gelezen Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Host is op Imageshack , want ik kan jou plaatjes nooit zien. Kijk eens naar zijn huidige Sig, die is hetzelfde. Deze dus: Ik vind het wel een leuke Sig, alleen best wel simpel, maar dat kan soms mooi zijn! De kwaliteit van de render is goed, je had hem alleen nog wat meer in kunnen blenden. De tekst vind ik niet zo heel mooi, die rode glow erachter past niet echt bij de rest van de Sig. Je krijgt een 7.3 van mij. Reageren
Think Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2006 (bewerkt) Host is op Imageshack , want ik kan jou plaatjes nooit zien. Meestal als ik host via imagehack en dan op "show" druk, zie ik meestal mijn sig niet (wel zo'n rood kruis ) Dus had ik in een andere topic gevraagd of iemand andere site wist waar ik kon hosten, maar blijkbaar lukt het daar ook al niet Ik zie hem allesinds wel Bewerkt: 24 april 2006 door Think Reageren
Think Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2006 (bewerkt) Hier is men vijfde héél eenvoudige sig, Heb hem met ho5t.us gehost, als het nu niet lukt weet ik het niet meer *hopend* P.S je moet toch op "afbeelding of mss op "bijlage toevoegen???? edit: Het ging dus niet .Laatste hoop: proberen met "bijlage toevoegen" edit: Ik zie het , nu maar hopen dat julie het zien. Bewerkt: 24 april 2006 door Think Reageren
Nielok Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 heel eenvoudig maar tog mooi. lettertype vint ik wat minder en de border kon tog ook op een andere kleur 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.