ACID Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) hoe kan ik bij wolfenstein et m'n battle sense trainen ? en hoe doe ik teamspeak bij wolfenstein ? en hoe kan ik dat dingetje aan de linkerkand bij soldier trainen ? Bewerkt: 24 april 2006 door spacerune Reageren
Backsmash Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 hoe kan ik bij wolfenstein et m'n battle sense trainen ? binocs, crouchen, pronen. Gewoon weglopen bij tegenstanders en in de buurt komen van spawns en langer bij tegenstanders in de buurt blijven. en hoe doe ik teamspeak bij wolfenstein ? eerst log je in bij een server, dan zorg je bij opties ofzo dat auto speak aanstaat, zodat je gewoon kunt praten. en dan start je ET op. en hoe kan ik dat dingetje aan de linkerkand bij soldier trainen ? veel met panzers schieten, campen, lamen en als noob spelen. Reageren
ACID Geplaatst: 6 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 oke bedankt maar ik begrijp het nog steeds niet van teamspeak, dus wie kan het nog ff uitleggen ? Reageren
Preddy Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 hoe kan ik bij wolfenstein et m'n battle sense trainen ? binocs, crouchen, pronen. Gewoon weglopen bij tegenstanders en in de buurt komen van spawns en langer bij tegenstanders in de buurt blijven. nah, dit krijg je als je na een hit wat nog een xx aantal seconden in leven blijft. En over TS: Goede client downloaden, Een TS server IP hebben + evt wachtwoord en Nickname bij Quick Connect invoeren Connecten Als je nu foutmelding krijgt heb je iets fout ingevuld of is de server off. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.