Steff93 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Hoe kan je aan die kart komen ? das wel chill zga em op filmpje is er een cheat voor ofzo ??? ik zou em graag willen hebbe !! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Hey Steff93, welkom op het forum! Hoe kan je aan die kart komen ?das wel chill zga em op filmpje Je kunt hier karts vinden. Na de missie "Cut Throat Busniss" staan overal in San Andreas karts. Bij de rode bolletjes verschijnen ze dan. De WiKiGTA-Mederwerkers proberen op dit moment alle informatie van de kart erbij te zetten, of ze op benzine gaan. Of hoeveel km uur ze kunnen halen enzovoort. Nog uitgebreider, maar hier vind je alvast een stukje informatie over de kart. is er een cheat voor ofzo ???ik zou em graag willen hebbe !! yep.gif Nee, hij is niet met een cheat te verkrijgen. Je kunt hem wel spawnen met trainers of iets dergelijks. Voor trainers, mods of iets anders moet je even in database van GTAGames.nl kijken! EDIT: Tja, jongens. Typeles doet wonderen. En Svenie, jij hebt de meeste links gepost Bewerkt: 23 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Typhoon Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Op dit kaartje staan alle locaties voor de karts in GTA SA, hier nog wat info. De anderen hebben de andere dingen al gepost Bewerkt: 23 april 2006 door Typhoon Reageren
Svenie Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Je kan de kart krijgen na de missie Cut throat bussines.Als je deze missie gedaan hebt spawmt de kart aan de deur van Mad dog's mansion.Heb je deze missie nog niet gedaan,kijk dan even hier:Vindplaats(de vindplaatsen van de kart). Veel succes. Edit:Typhoon en Ruurd zijn me voor. Edit 2:Ruurd,ik heb geen zin om typles te volgen. Bewerkt: 23 april 2006 door svenie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.