Cencicodis Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Hey mensen ik heb mij de gta sanandreas gekocht maar hij werkt niet middenin de installatiezet ie:DATA3.CAB ERROR CRC FOUT ofzo kan je er iets aan doen? Alvast bedankt iedereen Cencicodis Bewerkt: 23 april 2006 door Cencicodis Reageren
$$ryder$$ Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 maak de cd eens schoon onder de kraan met een zacht doekje afvegen of ga trug naar winkel voor een nieuwe want je hebt wel grantie Reageren
ikt Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) DATA3.CAB is kapot. Bewerkt: 23 april 2006 door ikt Reageren
Cencicodis Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Hoe bedoel je eigenlijk kapot??? Reageren
robtuner Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 heb je hem al eens gereinstaleerd?? werkt dat niet de 1.0 patch doen en dan de 1.1 patch heeft bij mij gehoplpen. Reageren
Kraay Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 heb je hem al eens gereinstaleerd??werkt dat niet de 1.0 patch doen en dan de 1.1 patch heeft bij mij gehoplpen. Voordat je hem kan patchen moet je hem eerst installeren, en in de installatie geeft ie die error, dus dat werkt niet. Ik zou gewoon terug naar de winkel gaan, zit toch garantie op(al had je dat eigenlijk op het begin al moeten doen). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.