$$ryder$$ Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 ik heb in de zoekfunsie gekeken en vond niks dus dan maak ik een toptie ik heb een brobleem kan opeens niet meer gymen heb hem al wel 5 keer opgeslagen achter elkaar en nu ? oja nog een ik ben al 99 uur met het spel bezig Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Hey $$Ryder$$, Hoeveel uren je met het spel bezig bent maakt niets. Ik heb enkele dingen die je het beste kunt doen, om weer te kunnen te sporten in de sportschool van San Andreas. Méér dan 10x saven in een savehouse. Saven op een ander eiland. Nieuwe kleren, en tatoo's nemen. Als je dit doet, is het meestal wel over. Laat wat van je horen als het gelukt is, of juist niet! Succes hé! Reageren
$$ryder$$ Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Hey $$Ryder$$,Hoeveel uren je met het spel bezig bent maakt niets. Ik heb enkele dingen die je het beste kunt doen, om weer te kunnen te sporten in de sportschool van San Andreas. Méér dan 10x saven in een savehouse. Saven op een ander eiland. Nieuwe kleren, en tatoo's nemen. Als je dit doet, is het meestal wel over. Laat wat van je horen als het gelukt is, of juist niet! Succes hé! ja heb wel voor ixbox ik heb laast al nieuwe totoes gehaalt mieschien ligt het daar aan zal ook vertelen welke (grove street famielie) en een nieuwe kleren zon kapje voor de mond Reageren
$$ryder$$ Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Hey $$Ryder$$,Hoeveel uren je met het spel bezig bent maakt niets. Ik heb enkele dingen die je het beste kunt doen, om weer te kunnen te sporten in de sportschool van San Andreas. Méér dan 10x saven in een savehouse. Saven op een ander eiland. Nieuwe kleren, en tatoo's nemen. Als je dit doet, is het meestal wel over. Laat wat van je horen als het gelukt is, of juist niet! Succes hé! aaa nee kan nog niet gymen moet je perseen save in in huis Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 aaa nee kan nog niet gymen moet je perseen save in in huis Ja, je moet persée saven in een savehouse. Als je dat 10+ keer hebt gedaan, dan doet hij het waarschijnlijk weer. Reageren
$$ryder$$ Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 aaa nee kan nog niet gymen moet je perseen save in in huis Ja, je moet persée saven in een savehouse. Als je dat 10+ keer hebt gedaan, dan doet hij het waarschijnlijk weer. oo ik deed bij de grage in sanfiero is dat niet goed Reageren
Sh Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) aaa nee kan nog niet gymen moet je perseen save in in huis Ja, je moet persée saven in een savehouse. Als je dat 10+ keer hebt gedaan, dan doet hij het waarschijnlijk weer. oo ik deed bij de grage in sanfiero is dat niet goed Hehe die bij sanfierro is ook een savehouse hoor Het maakt niet uit waar je hem saved als je hem maar saved Bewerkt: 23 april 2006 door ShøøTer Reageren
$$ryder$$ Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 aaa nee kan nog niet gymen moet je perseen save in in huis Ja, je moet persée saven in een savehouse. Als je dat 10+ keer hebt gedaan, dan doet hij het waarschijnlijk weer. oo ik deed bij de grage in sanfiero is dat niet goed Hehe die bij sanfierro is ook een savehouse hoor Het maakt niet uit waar je hem saved als je hem maar saved hoezo zegt ruud dan egt in savehuis Reageren
$$ryder$$ Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 aaa nee kan nog niet gymen moet je perseen save in in huis Ja, je moet persée saven in een savehouse. Als je dat 10+ keer hebt gedaan, dan doet hij het waarschijnlijk weer. oo ik deed bij de grage in sanfiero is dat niet goed Hehe die bij sanfierro is ook een savehouse hoor Het maakt niet uit waar je hem saved als je hem maar saved hoezo zegt ruud dan egt in savehuis ? Reageren
ZOrange Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Heb het zelfde probleem! het probleem is dat er niets helpt! Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Maar wat gebeurd er dan juist ? Je stapt de Gym binnen en zegt ie dan '' you have trained enough for today'' of loopt het spel vast ....? Reageren
Scooter Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 eyz, @ Tim Van Vynckt, ik heb zelf het probleem ook op mijn ps2, bij mij is er helaas niets aan te doen, ik had al eerder een topic over geopent en genoeg tips gekregen. maar niet lukte. het probleem is; je wilt een toestel gebruiken en er staat dat je genoeg getraint hebt voor vandaag. er loopt niets vast, alleen het lastige is dat je niet meer kan trainen. ik heb alle mogelijke dingen geprobeert maar niet helpt. hier een rijtje: 10x saven alle kleren, hoeden, brillen, schoenen, tatoo's, kettingen, horloges, haar style veranderen je ''musle'' blakje helemaal leeg laten lopen. maximum fat krijgen dat zijn de dingen die er voornamelijk naar boven komen. deze dingen kun je eventueel proberen als het je nog niet is gelukt. geen van allen heeft bij mij gewerkt. mischien is het bij $$Ryder$$ anders. het enige wat mij lukt om mijn musle+ te krijgen is; zwemmen, fietsen, rennen etc. een hele klus dus. verder weet ik niets wat je kan helpen. grtz, Cesar SA Reageren
MeanMachine Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik heb gisteren elders op het forum hierover een topic geopend. Bij mij helpt ook niks. En wat ik hier lees belooft niks goeds. Ik heb ook al die tips geprobeerd. Maar hebben jullie nog andere problemen in het spel? (Behalve vriendinnen die er niet zijn, terwijl ze er wel zouden moet zijn?) Reageren
$$ryder$$ Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2006 (bewerkt) oo maak jij een schreen van je stamina en vet en zo en mucle en sexappel en vertel me wat je de laaste weken hebt gedaan. nouw ik ging mijn vlieg missies ik heb er een gedaan. en ik vliegde naar losantos toe ik dagt nu gaa ik 1000 gang nembers killen gedaan. ik ging een huis kopen. daar in ls ik ging wat eten. ik wouw wat gaan gymen lukte niet meer (er staat you have work oud toe day)of zo iets mijn staminiena zit helemaal vol muscler ook hele maal mijn respecht ook hele maal vol en mijn vet een beetje oo maak jij een schreen van je stamina en vet en zo en mucle en sexappelen vertel me wat je de laaste weken hebt gedaan. nouw ik ging mijn vlieg missies ik heb er een gedaan. en ik vliegde naar losantos toe ik dagt nu gaa ik 1000 gang nembers killen gedaan. ik ging een huis kopen. daar in ls ik ging wat eten. ik wouw wat gaan gymen lukte niet meer (er staat you have work oud toe day)of zo iets mijn staminiena zit helemaal vol muscler ook hele maal mijn respecht ook hele maal vol en mijn vet een beetje ja okey maar ga niet alles lopen te verandere egt geen zin ik heb verlopig ook nog geen gym nodig maar okey wel kut Bewerkt: 24 april 2006 door $$ryder$$ Reageren
MeanMachine Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Kan geen screenshot maken, speel PS2. Maar stamina en sexappeal is 100%. (Tenminste als ik in de juiste auto rij). Vet en muscle ongeveer 25 procent. Ik heb de laatste race missies gedaan, laatste gangs overhoop geschoten. Ik moet alleen nog de brandweer missie, de laatste 'fiets de berg af' en dus de gym moves. Maar ook veel onnozele dingen zoals een 6 star wanted level halen en dan proberen heel San Andreas rond te scheuren op een motor. Best lastig. Maar het is me al twee keer gelukt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.