MeanMachine Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Dag RedRat, volgens mij kennen we elkaar, haha. Maar over die fiets. Je werd er altijd op de eerste hoek toch al vanaf gereden?? Grapje....... Reageren
nick11123 Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 wat ik altijd doe is het echte leven na doen zoals eten en voor de stoplicht staan als hij op rood is en langzaam rijden maar anders kan je alle vriendinen zoeken en daten en wat ik ook weleens doe is zo veel mogelijk politie achter me aan krijgen Reageren
RedRat Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Dag RedRat, volgens mij kennen we elkaar, haha.Maar over die fiets. Je werd er altijd op de eerste hoek toch al vanaf gereden?? Grapje....... Nou en ik ben er wel vanaf gereden door een tank op de snelweg. En ik ben nooit aanspreekbaar irl. Reageren
erterer0 Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 (bewerkt) Je kunt ook op de laadbak van een pickup springen en dan iedereen gaan neerknallen, of op de pc met zijn tweeèn gaan drive-byen bijv. een gewoon poppetje met een code rekruten in de auto zetten en dan de drive-bye code doen en dan omstebeurt gaan drive-byen en rijden Bewerkt: 25 april 2006 door erterer0 Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 eyz,gta san adreas fan @, je kan wel wat meer gang territories erbij krijgen als je gebruik maakt van een glitch, doe het volgende; Neem een vliegtuig (maakt in principe niet uit welke) en vlieg over LV naar het noorden de zee op. als je daar circa een kwartier rechtdoor hebt gevlogen moet je uit het vliegtuig springen en jezelf laten verdrinken. je zal dan weer voor een ziekehuis komen te staan en als je kijkt op je map zijn er enkele gebieden erbij gekomen; bijv. bovenin SF. grtz, Cesar SA wat is een glitch Reageren
nick11123 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 eyz, gta san adreas fan @, je kan wel wat meer gang territories erbij krijgen als je gebruik maakt van een glitch, doe het volgende; Neem een vliegtuig (maakt in principe niet uit welke) en vlieg over LV naar het noorden de zee op. als je daar circa een kwartier rechtdoor hebt gevlogen moet je uit het vliegtuig springen en jezelf laten verdrinken. je zal dan weer voor een ziekehuis komen te staan en als je kijkt op je map zijn er enkele gebieden erbij gekomen; bijv. bovenin SF. grtz, Cesar SA wat is een glitch een Glitch is een soort foutje wat er in het spel word gemaakt zoals als je aan het rijden bent en opeens zitten de wielen in de grond vast Reageren
Little Mister Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Volgens mij was een glitch dat je gebruik maakt van een bug als ik het goed heb. Zoals teleporteren naar een andere plaats als je ergens doorheen valt of zo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.