El_EviL_{EL} Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 YO, Misschien staat er hier al ergens of is de vraag al veel gesteld ? Maar hoe kan je bv. een speciale auto in het spel brenge ? Moet je die ergens in een map zette ofzo?? alvast bedankt greetzzzzzz... Reageren
Typhoon Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ja hier zijn inderdaad al topics over, maar maakt niet uit, gebruik voortaan wel even de zoekfunctie. Maar over je vraag: In dit topic staat precies hoe je een auto moet instaleren met IMG-Tool, daar is het met Vice City gedaan, maar het komt op hetzelfde neer, je moet wel even de nieuwste versie van IMG-Tool downloaden, die kan je hier downloaden. Maar het kan nog makkelijk, het kan ook met San Andreas Mod Installer (SAMI) die kan je hier downloaden. Als je die opstart druk je gewoon op install mod, en dan selecteer je de locatie waar je GTA staat (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\) maar die staat er al als het goed is. Je moet ook nog de locatie van de mod opzoeken, je drukt gewoon op bladeren, en selecteert het bestand. Je kan van die auto's downloaden op sites zoals www.gtagames.nl, of www.gtagaming.com. Let op: Bij die links die ik je gaf moet je wel inloggen voordat je kunt downloaden. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 YO,Misschien staat er hier al ergens of is de vraag al veel gesteld ? Maar hoe kan je bv. een speciale auto in het spel brenge ? Moet je die ergens in een map zette ofzo?? alvast bedankt greetzzzzzz... Auto's in het spel zeten doe je meestal met de IMG Tool, die kun je hier downloaden. Verder moet je dit topic even doorlezen, daar word alles precies uitgelegt hoe en wat je moet doen, om je auto in SA te krijgen. Het is een voorbeeld van Vice City, maar kan net zo goed voor Sa gebruikt worden, overigens word er ook vermeld een andere IMG tool te downloaden, niet doen gewoon de IMG Tool downloaden die ik in mijn bericht heb gezet. Als er iets niet duidelijk is mag je gerust vragen stellen! Succes! Reageren
El_EviL_{EL} Geplaatst: 23 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Thanxxxxx.... THANNXXXXX allebei :) Nu wordt het me tenminste wat duidelijk :klap Nu ik toch bezig ben met wat nieuwe dingen te installere in gta Heb ik ook even MTA:SA geprobeerd ik heb em al: 1) gedownload 2) geinstalleerd Maar ik hem niet spelen want ik heb versie 1.1 en het moet 1.0 zijn! Weet iemand hoe ik hem naar 1.0 trug kan brenge of aan een MTA:SA versie 1.1 kan gerake ??? (Ik post het vlug hier zodat ik geen nieuw topic moet beginne) Thanxxxxx.... Bewerkt: 23 april 2006 door El_EviL_{EL} Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Volgens mij is dat niet mogelijk. Maar je kan voortaan je vragen beter in het GTA modding en MTA subforum vragen. Greetz Wazuup Reageren
Little Mister Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Het is wel mogelijk, daar had je een patch voor. Alleen kan ik die zo even niet vinden... Reageren
Typhoon Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Hiervindt je de patch om hem te downgraden. Reageren
El_EviL_{EL} Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2006 (bewerkt) Dankdank dank dank Ik ga het later probere want nu ging het niet want teveel gebruikers waren de patch aan het downloade EDIT: Weet al hoe het komt ik had daar blijkbaar ies ne No-cd crack opgezet Ma dan ben'k die no-cd crack patch kwijt zkr hé, Bewerkt: 24 april 2006 door El_EviL_{EL} Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.