ASPHALT Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) ik heb gisteren GTA LCS 100% uitgespeeld:dans: maar ik heb de RC races niet voltooit op het eerste eiland heb ik level 2 gehaald op het tweede eiland heb ik level 1 gehaald op het derde eiland heb ik level 3 gehaald (RC Traid Take-down moet wel) ________________________________________________________________________________ is er imand die kan uit zoeken of je het helemaal niet hoeft te doen of bijv. 1 level of dat je één keer 1, 2, 3. of iets dergelijks want ik heb begrepen dat vele het niet leuk vinden ________________________________________________________________________________ (moet dit misschien nie bij missie hulp :$) (hoe moet je verplaatsen als dat moet) Bewerkt: 23 april 2006 door ASPHALT Reageren
RobertSA Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Check de 100 % Checklist zou ik zeggen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2006 ik bedoel alleen maar dat je ze NIET hoefd te doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.